11 Mart 2017 Cumartesi

Oyunun Kurallarını Açıklıyorum

Dün yazdığım yazıda bir oyun başlatacağımı yazmıştım. 
Bugün o oyundan bahsetmeye geldim. Çok bir şey yok aslında, 7 haftalık bir oyun olacak. Her hafta bir şey hakkında bir yazı paylaşmanızı isteyeceğim. Günlük şalanj olmasını istemedim, çünkü zorlayıcı oluyor. Ben kimseyi (aslında kendimi) zorlamadan bunun tadını çıkarmak istiyorum. 

Şimdi oyun şöyle olacak;

Her hafta yazdığım yazının sonunda bir pusula bırakacağım. Ve o pusulaya göre bir şey yapmanızı isteyeceğim. O haftanın sonunda ise o konu hakkında yazmanızı isteyeceğim. Bu kadar basit yani. :)




Bu haftanın pusulası: 

Dinlediğiniz radyodan kendiniz için rastgele bir şarkı tutun. Spotify, mp3 vs hangisinden dinliyorsanız farketmez ama siz seçmeyin. Rastgele olması ve sıradaki şarkının ne olacağını bilmemeniz gerekiyor. Bu şarkıyı her gün en az bir kere dinleyin. Her dinlediğinizde nerede ne yaptığınızı not alın. Ve şarkının size ne hissettirdiğini yazın. 

https://www.youtube.com/watch?v=I8aUHv0Newo


Haftaya görüşmek üzere. :)

6 yorum:

  1. Söz veremiyorum sonunu getirebileceğime dair ama deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  2. Denemek isterim. Bugün bir şarkı tutalım bakalım rast gele.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haftanın sonunda yazınızı zevkle okuyacağım. :)

      Sil