22 Ocak 2017 Pazar

#SonikHanım'lı Meydan Okuma (6.Gün)

Hatırladığın en eski anını anlatır mısın?


Hangisini anlatsam bilemedim. 
Sokakta horoz tarafından saldırıya uğramamı mı? 
Yoksa köyde köpek  ve kaz tarafından kovalanmalarımı mı? :D

Hangisinin daha eski olduğunu anımsayamadım. Köpek diğerlerinden daha sonra olmuştu ama horoz ve kaz arasında kaldım. Neyse, horozu anlatayım ben. Çok uzun değil zaten. :)
Bizim buralar eskiden hep tarlayken.. :P Tarla değil ama evlerimizin yanları henüz dolmamıştı. Bahçelerimiz vardı. Binalar bu kadar yüksek değildi. Hatta tek katlı iki katlı müstakil evler falan vardı. Bahçede sebze meyve yetiştiriliyordu. Tavuk besleniyordu falan. 
(Evet, bunlar gerçekten vardı. 90'ların başından bahsediyorum. 5 yaşında falanım. *-)) 
Bir yaz sabahı sokakta oyun oynarken, komşunun horozu tüylerini kabartarak koşmaya başladı. Önce komşunun beyaz arabasının (arabanın modeli değil ama rengi aklımda) zıpladı ondan sonra da tuhaf sesler çıkartarak üzerime... (Horozların uçamadığını kim söylemişti?) O horozdan nasıl kurtulduğumu hatırlamıyorum. Ama benzeri bir hadise bir kez de köyde başıma gelmişti. :D 

O gün bugündür horozlardan acayip korkarım. :D

5 yorum:

  1. Ahahaha benim ailemde de bunun gibi kovalanma anıları çoktur :) Onları hatırladım.

    YanıtlaSil
  2. Her ailede mutlaka vardır. Bizim ailede tek sabıkalı benim bu konuda. :))

    YanıtlaSil
  3. Selam.
    Bizim ailede de benim o sabıkalı :)))
    Bizim sokağın başında komşunun horozu vardı, hep beni kovalardı ve dididklerdi yakaladığı zaman.
    Benimde o zamandan kalan bir korkum vardır hala.....
    İyi pazarlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam!
      Nedir bu horozlardan çektiğimiz.. :)
      Sana da iyi pazarlar. ^^

      Sil