20 Ocak 2017 Cuma

#SonikHanım'lı Meydan Okuma (4.Gün)

4. Gün: Etrafındakiler hangi sorunun çözümü için sana gelirler?


Çevremdeki insanlar sorun çözmek için direk gelmezler. Genelde onlar sadece anlatır ve ben tavsiyede bulunurum. Ve çoğu zaman bu elle tutulur bir şey olmaz, kişisel ve psikolojik sorunlardır. Bir nevi dert ortaklığı diyebiliriz. Dinlerim. (En iyi yaptığım şeylerden biridir.) Ve sonu hep bir dua ile biter. "Bana dua et." diye gelen çok olur mesela. Ve bunu lafta bırakmam, gerçekten yürekten dua ederim. Seve seve yaparım.

Bir de hediye seçiminde zorlandıklarında bana gelen arkadaşlarım oluyor. 

Bunların dışında evdekiler teknik problemler için yardım ister. Mesela cep telefonunda ya da bilgisayarda anlamadıkları bir durum olduğunda ya da evde bir alet bozulduğunda falan. 

Çoğunlukla çalışma arkadaşlarımın iş konusunda başvurdukları kişi olabiliyorum. Harici olarak hukuk konusuna merakım olduğu için (iş alanıma da giriyor) bu konuda ara ara destek verdiğim arkadaşlar oluyor. Özellikle iş hukuku ile ilgili. *-) 

Son olarak; ikili ilişkiler konusunda danışılan kişi olabiliyorum. Her ne kadar terzi kendi söküğünü dikemese de.. 

Öyle işte.  

2 yorum: