18 Ocak 2017 Çarşamba

#SonikHanım'lı Meydan Okuma (2.Gün)

Dünkü soru ile ilgili bu sabah whatsapptan bir mesaj aldım. Dün ve bugünküyle birlikte buna cevap veren arkadaşlarım yaklaşık 8 yıllık arkadaşlarım ve benim hakkımda böylesi nokta atışı yapmaları beni mutlu ediyor. Beni tanıdıklarını anladıklarını bilmek gerçekten çok güzel. :)



Bugünün sorusu- Kalbini kazanmanın 5 yolu:

1- Küçük sürprizler: Sevdiğim bir çikolata, şekerlemeler, sürpriz yumurtadan çıkan oyuncalar, ansızın gelen güzel mesajlar, ufak notlar, kar küresi, eldiven ve çoraplar (çünkü ellerim ve ayaklarım asla ısınmaz ve ben bu hediyeleri çok severim), postadan gelen kitaplar, MEKTUPLAR, mailler, çizim yeteneği olmasa da gülümseten el emeği karikatürler vs vs.

2- Hatırlanmak: Benim için özel günler önemlidir.  Tanıdığım sevdiğim insanların doğum gününü, yeni iş gününü, hatta sevdiklerimin evlilik yıl dönümlerini falan kolay kolay unutmam ve kutlarım. Ancak ne hikmetse benim doğum günümü hatırlayanlar bile bir elimin parmaklarını geçmez.

3- Anlayış: Bu anlayışın içinde aslında duyarlı olmak da var. Bunu detaylı açıklayamayacağım ve bence siz ne demek istediğimi anladınız. 

4- Sabır: Ben çok sabırlı biri değilimdir ancak etrafımdaki insanların hemen hemen hepsi sabırlı insanlardır. Çünkü bazen cidden çekilmez biri oluyorum ve karşımdaki kişi de benim gibi sabırsızca işler içinden çıkılmaz bir hal alıyor. Hayatımda sabırlı insanların olmasını seviyorum. 

5- Samimiyet: Çıkarcı, kötü niyetli ve kafasının içinde binbir tilki dolanan tipler benden uzak Allah'a yakın olsun. Samimi olsun, canımı alsın. Ama çok da vıcık vıcık olmasın. 

2 yorum:

  1. Hani marjinal bizdik komşum :p

    Küçük sürprizler seven ve dürüstlük bekleyen insanlarız anlaşılan. Fermina Hanım da sen de ben de onun altını çizmişiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Marjinallik bizi teğet geçmiş komşum. :) Küçük güzellikler her insanı mutlu eder bence. Benim gibi çikolata kağıtlarını bile anısı var diye saklayan insanlar var sonuçta. :)

      Sil