17 Ocak 2017 Salı

#SonikHanım'lı Meydan Okuma (1.Gün)

2017 yılının ilk günlerinde yeğenim Kerim Efe'nin kalp hastası olduğunu öğrendik. Bundan mütevellit yılın ilk haftası Efe'nin gribinin geçmesini beklerken gizli saklı üzülüp ağlayarak geçti. O arada haberi alan annem de apar topar Samsun'dan geldi tabi. 5 aylık yalnızlığa 2 haftalık ara vermiş oldum. Yılın ikinci haftası ise Efe'nin gribinin geçmesiyle birlikte doktor doktor gezerek geçti. (Ben çalıştığım için yanlarında olamadım gerçi, sadece gelişmeleri takip edebildim.) Çok şükür bu hafta, doktorların vardığı ortak sonuç: şimdilik ameliyata gerek yok, düzenli olarak kontrollerinin yapılıp takip edilmesi yeterli. Bu sonuç içimizi bir nebze olsun rahatlattı tabi. 

İşte bu haberin mutluluğuyla şöyle bir bloga bakayım dedim, bir de ne göreyim bir çelınçtır almış başını gitmiş. 17 günlük çelınçın sahibi sevgili #SonikHanım :) 17 adet soru da şöyle: 



Bugünün sorusu: 5 sözcükle kendini anlat. 

Şimdi önce arkadaşlarıma sordum, tabi bir kısmından yanıt alamadım. Bana cevap veren tek kişi elbette ki Afazimdi. ♥ Üzerine yorum yapamam.. 


Arkadaşlarımdan yanıt beklerken, hemen karşı koltukta oturmuş bana bakan anneme sordum. Anlamam ben o işlerden deyip kaçamak bir cevap verdi. Biraz zorlayınca bakın sonuç nasıl oldu:

1- Huysuz
2- Deli
3- Geçimsiz
4- Kendi halinde (Hayatında kimseyi istemeyen, yalnız takılmayı sevenmiş. Açıklamasını kendi yaptı.)
5- Babaannesini çok seven. (Devamında gelen cümle şöyle; sanki hayatında ondan başka kimse olmamış, ondan başkasını sevmemişsin gibi.) 

Annem resmen beni özetledi. 

Şimdi bu yazıyı yazarken Ankara'dan Yasmin ablam da cevap verdi.

1- Kitap
2- Umut
3- Sevgi
4- Azim
5- Güçlü

Buna da yorum yapamayacağım. 

Ama ben kendimi 5 sözcükle tanımlayacak olsam, şöyle olurdu:

1- Korkak 
2- Güvenilmez (Verdiğim sözleri tutamadığım için.)
3- Kararsız
4- Karamsar
5- Şüpheci

İnsanın kendini 5 kelimeye sığdırması aslında ne kadar da kolaymış. :)

2 yorum:

  1. Arkadaşlarıma sormak benim de aklıma geldi fakat üşendim ne yalan söyleyeyim yani. Yan Gel Yat Üniversitesi'ni farklı cephelerden tanımış olduk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üşengeçlik ve sen? Pek uygun bir ikili değil gibi sanki komşum. 🙄

      Bu arada, en iyisi annemin cephesinden gelendi şüphesiz. :)

      Sil