31 Ocak 2017 Salı

#SonikHanım'lı Meydan Okuma (15.Gün)

15 yaşındaki birine vereceğin nasihat ne olurdu?


"Bu şeylerin hiç olmadığını söyleyen insanlar 17 yaşına geldiklerinde 16 yaşında olmanın ne demek olduğunu unutuyorlar. Bir gün bunların sadece hikaye olacağını ve fotoğraflarımızın sadece eski fotoğraflar olarak kalacağının farkındayım. Hepimiz bir gün birilerinin anne babası olacağız ama bunlar şu an hikaye değil gerçek oluyorlar. Buradayım ve ona bakıyorum. O kadar güzel ki. Görebiliyorum, çünkü bu artık yaşadığımın acıklı bir hikaye olmadığını anladığım o an. Ayağa kalkıyorsun ve binadaki ışıkları görüyorsun. Ve her şey içine hayranlıkla doluyor ve o yolda dünyadaki en çok sevdiğin insanlarla birlikte o şarkıyı dinliyorsun. İşte o anda yemin ederim ki; biz sonsuzuz." 

(Saksı Olmanın Faydaları)

Anın tadını çıkar!
 Acı çek, mutlu ol ve hisset!
Seni yarış atı yapmalarına izin verme!
Kalbinin sesini dinle!
Yüreğinin götürdüğü yere git!

2 yorum:

  1. Kocaman öyle bir pano yapmak lazım şu sözleri :) Gençler okusun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç kalınmış bir aydınlanma olmasaydı, önce kendim için pano yapardım bu sözleri. :) Ama şimdilerde kocaman bir pano yapamasam da hemen hemen bu yaşlardaki kuzenime aşılıyorum bu sözleri. :)

      Sil