26 Ocak 2017 Perşembe

#SonikHanım'lı Meydan Okuma (10.Gün)

Asla unutmak istemediğin anın:

5 Aralık 2012


Unutmak istemediğim harika anılarım var. En güzelleri yağmurlu günlere ait. 
Ancak ben mutluluktan değil acıdan beslenen tiplerdenim.
Ne kadar acı çekersem o kadar güçleniyorum.
Ne kadar dibe batarsam, o kadar ayağa kalkıyorum.

Bu nedenle yukarıda yazdığım tarihi hayatım boyunca unutmak istemiyorum.
Çünkü o tarih en dipte olduğum gün.
Tamamlanamayan intihar girişimim.
Bunu ajitasyon olsun diye anlatmıyorum, havalı da bulmuyorum.

O günü unutmak istemiyorum çünkü; 
o günü unutmazsam, dibe yaklaştığımı hissettiğim anlarda o günü hatırlarsam, bir daha hiç kimsenin ve hiçbir şeyin beni o kadar dibe batırmasına izin vermeyeceğimi biliyorum.

https://youtu.be/t4-6IpCbTjk

Ve biliyorum; eğer bir sonraki olursa, bu kez telefonum çalmayacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder