3 Aralık 2016 Cumartesi

Burcun neydi senin yavrum?


Şimdi malumunuz (sadece twitterdan takip eden arkadaşlar biliyor gerçi) yaklaşık 1,5 yıldır kazanmak için debelendiğim Smmm Staj başlatma sınavını 4. denememde geçtiğimiz Ekim ayında kazandım. Kazanmanın mutluluğunu ağzımdan burnumdan getiren, mutluluğumu bana zehir eden yanında çalıştığım mali müşavire de eyvallah edip işten çıktım. Zira 3 yıllık staj süresince o adam kesinlikle çekilmezdi. Stajımı yakması işten bile değildi. Neyse, her şey buraya kadar gayet güzel değil mi? 

Ama olay burdan sonra karmaşık bir hâl aldı. Yılbaşına kadar staj yeri bulamazsam, staj başlatmam mayıs ayına kayacak ve bu da bana 6 ay kaybettirecek. Doğal olarak inanılmaz bir strese girdim. Bu stres ister istemez sağlık sorunlarını da beraberinde getirdi. Birkaç aydır yalnız yaşamanın verdiği his de eklenince yakında buna depresyon da eklenir. Çünkü seviyorum depresyonu. Oh mis. 

Geçen gün staj yerim için babam kendi mali müşaviriyle görüştü. Adam gelsin bir görüşelim dedi. Ben de sonuç alamayacağımızı bile bile görüşmeye gittim. Çünkü insanlarda bir korku var smmm stajyerlerine karşı. Haklılar da. Çünkü stajyer milletine güven olmaz. Staj bittiğinde dosya kaçırabilir, belgeyi alıp tüyebilir vs. Neyse, görüşmeye gittim. Genç bir beyefendi daha var ofisten, güzel güzel sohbet ediyoruz falan. Sonra bana burcumu sordu. Başak dedim. Doğum tarihimi gün ay ve yıl olarak söylememi istedi. Söyledim. Sohbet esnasında çok zeki birine benziyorsun dedi ve diğer beyefendiye şakayla karışık "Aslan olmaktan kıl payı sıyırmış." dedi. Ben de gülümseyerek "Bir gün farkla çok şükür." dedim. O Aslan burcunu sevdiğinden mi yoksa sevmediğinden mi öyle bir şey söyledi bilmiyorum. Soramadım da, içimde kaldı. Nedir bu Aslan burcundan çektiğimiz arkadaş, her yerde karşıma çıkıyor!
(Merak edenler için, görüşmenin sonucu henüz bildirilmese de %99 olumsuz.)

Yalnız şunu belirtmeliyim ki; Aslan burcu benim geçinemediğim, benden uzak olmasını istediğim burçların en başında gelir. Ama olaya bakın ki, annem Aslan burcudur. Eyvallah dediğim patronum da Aslan burcuydu. Bu kadar egoist, bu kadar lider ruhlu bir burç tanımadım ben. Okuyucularım arasında Aslan burcu arkadaşlar varsa kusuruma bakmasın. Ama gerçekten Aslan burcuyla yıldızımız bir türlü barışmadı, hatta annemle de ben alttan aldığım sürece geçinebiliyoruz. 

Bu yazıyı sonlandırırken, bol bol iş görüşmesi tecrübesi yaşamış biri olarak, iş görüşmelerinde sorulan sorulardan birisi artık burcunuz. İş görüşmesine gidecek arkadaşlar ona göre hazırlıklı gitsin. Burcunuz işe yarar özelliklerini bilin ve ona göre kullanın. :P

Hadi gittim ben. Giderken de şunu şuraya bırakayım:

https://youtu.be/VAXUcXOoKt8

6 yorum:

  1. Ahahaha :D Bence de aslanlarla pek anlaşılmıyor. Babam aslandı. Neyse. Umarım staj işleri hallolur komşum sıkıntılı işler :/ Görüştüğün patrona sorsaydın boğaların şansı var mıymış iş sektöründe :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir daha görüşebilirsem sorarım komşum.:D

      Sil
  2. burcu sormakta neymiş? ayy sinir oldum. bu günlerde ben de iş arama sorunsalı ile karşı karşıyayım ve hep aptallıklar yapıyorum
    sana özel anlatırım ;İ) :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İş görüşmelerinde ciddi ciddi burç soranlar oluyor ya. Yani moda bu sanırım. Yaz bana özelden. :(

      Sil
  3. Kovayım ben :D Başak en iyi anlaştığım burçlardan biri çünkü zeki insan seviyorum.
    Acaba iş görüşmesinde burcum işe yarar mı :P Kova olmanın iş hayatındaki avantajları diye google amcaya sorayım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İş hayatında işe yarar mı bilemiyorum ama Kova iyidir yaa. :D

      Sil