21 Kasım 2016 Pazartesi

#PoyrazKarayel -Ep6

Taşkafa: Beyler, Şu sofra bozulmadan bi' selfie çekelim mi?
Zülfikar: Ben selfie olayına karşıyım. 
Sefer: Niye lan?
Zülfikar: Çünkü selfie dediğin şey kapitalist emperyalist sistemin bize dayatmasından başka bir şey değil.
Sefer: O nerden çıktı şimdi?
Zülfikar: Şurdan çıktı agacım. Ne demek selfie? Ben demek. Ben diyor yani ben, ego. Bunu niye Oscarda patlattılar usta? Çünkü bütün dünyaya bir mesaj vermek istiyorlardı ve aynı anda vermek istiyorlardı. Peki neydi o mesaj? Kendini sev, kendine aşık ol, kendinden başka hiçbir şeyi önemseme. Aynen bunu söylüyorlardı abi. Yani diyor ki, toplumu önemseme toplumun bir önemi yok, toplumu boşver. Diğer insanları önemseme, bireyleri önemseme diyor kendinden başka hiçbir şeyin önemi yok diyor, yani diyor ki sen tok musun? Şahane! Yatıyor. Ama dünyanın başka bir yerine bir çocuk açlıktan öldüyse sakın önemseme diyor, senin sorun değil, önemli değil diyor, umrunda olmaz. Sen diyor, yediğin yemeğin fotoğrafını paylaş diyor, ben diyor yani. Ben ben ben ulan! Ben diye diye öldürecekler bizi lan! 

2 yorum:

  1. Poyraz Karayel'den paylaştığın bölümlere bayılıyorum... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel. :) Vaktim olsa daha çok paylaşacağım ama olmuyor. :/

      Sil