4 Kasım 2016 Cuma

#PoyrazKarayel -Ep5

Poyraz: Sence hangi aşamadasınız?
Ayşegül: Yani, bilemiyorum. Biraz heyecan duyduğumu inkar edemem ama aklımı başımdan aldığını da söyleyemem. 
Poyraz: Peki, diyelim ki seni bir restorana götürdü herkesin içinde sana seni sevdiğini söyledi. Ne düşünürsün?
Ayşegül: Budala. 
Poyraz: Peki bir gün eve girdin her yer çiçeklerle kaplı, böyle yüzlerce rengarenk,
Ayşegül: Sıradan.
Poyraz: Peki sinemaya gittiniz, filmin en romantik yerinde elini tuttu kulağına seni seviyorum dedi.
Ayşegül: Liseli.
Poyraz: Peki beklemediğin bir anda tuttu öptü seni.
Ayşegül: Hödük.
Poyraz: En sonunda artık sabrı taştı, ağzını burnunu kırdı, tuttu saçından "Bana bak lan!" dedi "Ya benimsin ya da kara toprağın!"
Ayşegül: Hııh! İşte tam hayalimdeki erkek! 

~*~

Poyraz: Çok yorgunum albayım, doğru söylüyorsun. Yorgunum. Ben yaşamaktan yoruldum artık. O kadar yoruldum ki, ölmeye bile gücüm kalmayacak diye korkuyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder