15 Ekim 2016 Cumartesi

#PoyrazKarayel -Ep1

Poyraz: Ülkemiz (iki nokta üst üste) üç tarafı denizlerle çevrili içi yalnızlıklarla dolu kara parçasıdır. Ekonomimiz; Antalya'da portakal, Afyon'da sucuk, İzmit'de pişmaniye üretip bunları bir türlü kimseye satamayız. Ayrıca Fransa'dan aydınlarımız için bunalım, spor severler için Güney Afrika'dan stoper ve Rusya'da 1.80 üzeri gelinler ithal edilip, bütün bunlar ülkemiz senaristleri tarafından televizyon dizilerine dönüştürülüp Araplara satılır. Ayrıca ülkemizde yazlar sıcak ve ter kokulu, kışlar ise soğuk ve yalnız geçer. Hem de çok yalnız geçer be İsa. Ayrıca ülkemizde en gelişmiş spor dalı karşılıksız sevmektir. Karşılıklı sevmeyi bir türlü beceremediğimizden dolayı az gelişmiş ülkeler seviyesinde kalırız. Halbuki batılı gelişmiş ülkelerde insanlar birbirini karşılıklı severler. 
İsa: Poyraz abi, sen hiç aşık oldun mu? 
Poyraz: Hayır ama bir kere omzumdan vuruldum.  
İsa: İyi de ne alaka şimdi? 
Poyraz: İkisi de çok acı veren şeyler. Boşver sen şimdi. Büyüyünce anlarsın. Hadi git, git de sonsuz yalnızlığımla başbaşa bırak beni.

4 yorum:

  1. sanırıım izlemeye başlıcam bu diziyi en sonunda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yarım yamalak izleyebilmiştim, bizimkiler aynı gün başka bir dizi izledikleri için. Geçen gün ilk bölümden izlemeye başladım tekrar. Çok güzel dizi. Sen de izle, seversin bence. :)

      Sil
  2. Allah belani versin Mümtaz diyorum baska da bir sey demiyorum :)

    YanıtlaSil