11 Mayıs 2016 Çarşamba

Meydan Okuma 30. Gün (Kapanış)

Şimdiye kadar hiçbir meydan okumada istikrarlı davranamamıştım. Bütün sorularını cevaplayarak meydan okumayı tamamladığım için öncelikle kendimi tebrik ediyorum!

Bir aylık meydan okumanın kapanış sorusu şöyle;
blog yazmaya neden başladın? Blogunun ismi nereden geliyor?

Aslında ilk bloğum 2010-2011 gibi wordpress adresinden alınmıştı. O zaman sadece içimi dökmek için kullanıyordum ve tabi ki kimse okumasın diye de gizliydi. Sonra o hesabı tamamen sildim. Bu blogu da Ocak 2012'de açmışım. İlk zamanlar yazmıyordum, sadece yazanları takip ediyordum. Bir iki ay sonra yazmaya başladım. 2013 gibi keşfetmemesi gereken kişiler bloğumu keşfetti, bu nedenle bloğun bütün içeriğini sildim ve bir süre hiçbir şey yazmadım. Sonra tekrar yazmaya başladım ama bir daha kişisel bir şey yazmama kararı aldım. Sonra tabi bir şekilde kendimden bir şeyler paylaşmaya başladım. Çünkü bunun bir öneminin olmadığını farkettim. İnsanlar bilseler de bilmeseler de konuşuyorlar ne de olsa. Hatta fikir sahibi olmadığımız, bilmediğimiz şeyler hakkında atıp tutmaya daha bir meyilliyiz. O yüzden boşverdim, içimden nasıl geliyorsa öyle yazıyorum.

Blogumun ismi ise bir dizi repliğinden geliyor. Arkadaşımın altyazısını hazırladığı Me Too Flower isimli bir Kore dizisinde geçmişti.


Yani bloğumun isim annesi bir zamanlar çevirmenlik yapan arkadaşım Tukyu. :)
~
Sevgili Saçaklı'ya çok çok teşekkür ediyorum. Sayesinde güzel bloglar keşfettim, ilginç şeyler öğrendim. :) Benim için çok zevkli bir meydan okuma oldu.

Başka meydan okumalarda görüşmek üzere.
Kalın sağlıcakla. :)

4 yorum:

  1. Yan Gel Yat Üniversites.. Böylece bir gizem daha çözlmüş oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu bir gizem miydi? *-) Merak edildiğini bilseydim anlatırdım. Büyük bir hikayesi yok diye yazmamıştım hiç. :)) Merak ettiğin bir şey varsa çekinmeden sorabilirsin Komşum. :)

      Sil
    2. Merak ediyordum valla :) Hmm bir düşüneyim :)

      Sil