10 Mayıs 2016 Salı

Meydan Okuma 29. Gün

Korkularınız neler?


Ne sen sor ne ben söyleyeyim. O kadar çok korkum var ki, hangi birini anlatsam bilemedim. :)) 

Öncelikle şu üstteki La Luna filminden olan kesit benim korkulu rüyam oluyor. Gerçek rüyadan (kabus) bahsediyorum yalnız, yanlış anlaşılmasın. Çok kez böyle bir rüyadan (ayaklarımı bir türlü yere basmadığı) korkuyla uyandığımı biliyorum. O yüzden böyle rüyalar görmekten korkuyorum. 

Sonracığıma, en büyük korkum yükseklik korkusu oluyor. O kadar ki, üst geçitlerden yürürken ortadan gitmeye çalışırım, aşağıya bakmamaya özen gösteririm. Mesela arabayla dağlık bir bölgeden gidiyorsak eyvahlar ollsuun! Zihnimde felaket senaryoları diziliverir. Kafamın içinde o araba kesinlikle uçurumdan aşağı yuvarlanır ve ben ölürüm. 

Ölürüm demişken, ikinci derecede büyük korkum da yanarak ya da boğularak ölmek. Normalde acıya dayanıklıyımdır. Sakar olduğum için, bir yerlerimi kesmem yakmam kaçınılmaz oluyor doğal olarak. Hastanede rahatlıkla kesip biçebilirler beni. Ama ne olursa olsun, özellikle denizde boğularak ya da bir yangında cayır cayır yanarak ölmek.. Allahım öyle ölümden korusun. 

Bir de çok absürd olacak ama şehirlerarası yolda yanlış otobüse binmekten korkarım. (yazar burda kendi kendine gülmekten birkaç dakika yazamadı) :D Nasıl bir şey o diye sorarsanız; yalnız yolculuk yapıyorsam eğer dinlenme tesislerinde otobüsten inmeye korkuyorum. Çünkü kendi otobüsüm yerine başka bir otobüse binebilirim, çok başka diyarlara gidebilirim. :D Doğup büyüdüğüm yaşadığım İstanbul'da yanlış otobüse binip, yanlış yerde inip ya da yanlış sokağa sapıp kaybolmuşluğum çoktur. Ama orda sorun olmuyor, bir şekilde evin yolunu bulabiliyorum. :D Şehirlerarası bir yolculukta.. Allah muhafaza. :D 

Bu kadar yeter bence. Yeterince rezil oldum. :D Son soruda görüşmek üzere. ^^

2 yorum:

  1. " yanarak ya da boğularak ölmek" Allah yazmasın. Özellikle kötü enerji çekmek istemedim ama bence de en korkunç ölümlerden ikisi.

    Ahahahahaha ben ne zaman otobüse binsem önceden plakayı not ederim telefona ki yanlış birine binmiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Bu kez İstanbul'a dönüşte ben de aynı şeyi yapacağım. Ne olur ne olmaz. :))

      Sil