9 Mayıs 2016 Pazartesi

Meydan Okuma 26, 27 ve 28. Gün

Ordu'dan herkese selamlar! :)


Burada havalar akşamları serin olsa da gündüzleri pek bir güzel. Temiz havadan mıdır nedir, 3 gündür acayip bir baş ağrısıyla başaçıkmaya çalışıyorum. Akşam kaçta yattığımın bir önemi de olmuyor, sabah 5'te gözlerimi açıyorum. :) Öyle işte.

Meydan okumaya geçecek olursak..

26. Gün: Ziyaret etmek istediğiniz 10 yeri sıralayabilir misiniz?

Mekke (Kabe), Filistin (Mescid-i Aksa), Prag (Kafka'nın Evi ve Mezarı), İngiltere (Monk's House-Virginia Woolf'un Evi ve parklar), Roma (Aşıklar Çeşmesi), Çin (Pekin-özellikle gece- ve Çin Seddi), Japonya (Tokyo -Sakuralar zamanında), Mısır (Piramitler), Tayland (Bangkok Tapınaklar), Norveç (Özellikle Kuzey Işıkları)
Ve bonus: Trabzon (Uzungöl), Bolu (Yedigöller)


27. Gün: Dağınık mısınızdır yoksa düzenli mi?

Dağınıklık içinde düzenliyim. :) Aşırı dağınık olmasam da mesela çalışırken tozu dumana katarım ama işim bittikten sonra her şey yerli yerindedir. Dağınıklığım pasaklı olduğum anlamına gelmez tabi ki, temizlik benim için önemli. Özellikle mutfak ve tuvalet banyo temizliği. Bunlar yüzünden dışarıda hatta misafirliğe gittiğim yerlerde çok sıkıntı çektiğim olmuştur.

28. Gün: En sevdiğiniz 3 müzik grubu hangisi?

Tabi ki öncelikle One Ok Rock! Bu grupla bir kriz anımda, şu an evinde bulunduğum dostumun The Beginning şarkısını dinlememi istemesiyle tanışmıştım. Şarkıları ve sesleri o zaman beni çok etkilemişti. Sonra, Outlandish ile de üniversitede yakamı bırakmayan bir çocuk sayesinde tanışmıştım. Bana tek artısı bu grup oldu. Benim için eski olsa da asla yeri değişmeyen Backstreet Boys grubu var. Bonus olarak çocukluğumun efsanesi Blue ve dinlemekten asla bıkmadığım Westlife var. :)

https://youtu.be/ulOb9gIGGd0

Ya bütün ergenliğim bu grupların posterlerini biriktirerek geçti! :D
Ahh ahh, ne günlerdi be! :)

4 yorum:

  1. Mekke de çok kalabalık ve biraz dağınıkmış. Orada da nasıl yaparım bilmiyorum. Londra = Woolf aynen ! Çocukken piramitleri hep merak ederdim ama bir türlü gidemedim. Şimdi de güvenemiyorum. Devrim mevrim olur bizi bulur :D Çin :/

    " Bunlar yüzünden dışarıda hatta misafirliğe gittiğim yerlerde çok sıkıntı çektiğim olmuştur." Ah ah :)

    YanıtlaSil
  2. :D Devrim olsun ya. Yemekte bizim de tuzumuz olur işte. :P Çin'e bakış açım değişmeyecek ama bu orayı görme isteğimi engellemiyor. Çin'e giden arkadaşım 'mutlaka görmelisin, harika bir yer' demişti. İnşallah ben de görebilirim. :)

    YanıtlaSil
  3. ay senin selam gönderdiğin yer de iyimiş ama :)

    YanıtlaSil