5 Mayıs 2016 Perşembe

Meydan Okuma 23 ve 24. Gün

Dünün sorusu: Yaparken heyecan duyduğunuz bir şeyden bahseder misiniz? 


Bu sorunun cevabı tabi kii kitap siparişi vermek ve kargonun yolunu beklemek. :D 
Bir süredir netten sipariş vermedim ama okumak istediklerime yenisi eklendiğinde unutmayayım diye sepete ekliyorum. Bunun dışında beni heyecanlandıran şeyler de var ama bu soru için bu yeterli bence. :)

Bugünün sorusu: Şu an okumakta olduğunuz ya da son okuduğunuz kitap nedir? 

En son Melike İnci'nin Aşk Sıraya Girmez kitabını okudum ve kimseye tavsiye etmiyorum. Zaman kaybıydı. Dün okumaya başladığım kitap ise Sait Faik Abasıyanık'ın Mahalle Kahvesi kitabı.


İlk kez Sait Faik okuyorum. Ve bu kitaptan anladığım kadarıyla son da olmayacak. :)

4 yorum:

  1. AHAHAHAHA idefix kargolarını bir sevgiliyi bekler gibi bekliyorum ben. Habire camlarda, elde telefon bakıyorum :D Kargocu arkadaş gelince bir sarılmadığım kalıyor :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah kargo gelene kadar kargo nerede takibi yapan bir ben değilmişim demek ki. :D

      Sil
  2. Postanın her türlüsünü beklemek çok keyifli... böle kapı çalıyor aşaadan "postaaa" diye bağırıyor sevdiklerim... <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de nasıl! Bir de beklemeden gelen postalar var, onlar heyecandan kriz sebebi. ^^

      Sil