3 Mayıs 2016 Salı

Meydan Okuma 21 ve 22. Gün

Bahar havası yaramadı bana. Üzerimdeki rehaveti bir türlü atamadım. Yazmak istediğim bir sürü kitap ve film var ama şuraya gelip de bir türlü yazamıyorum. Meydan okuma yazılarını bile biraz zoraki yazıyorum sanki. O da olmasa uzun süre bloga uğramazdım herhalde.

Dünün sorusu, sizi güldüren 5 kelime ya da söz öbeğini listeler misiniz?

Öyle belirli bir şey yok aslında. Alelade gelişir genelde güldüğüm şeyler. Whatsappta arkadaşlarla yazışırken, annemin konuşurken herhangi bir kelimeyi yanlış telaffuz etmesi halinde falan komik şeyler çıkıyor ortaya. Bak şimdi aklıma geldi. Son zamanlarda bir arkadaşımla aramızda espri konusu olan "Sizin ne vaağğrrdı?" soru cümlesi var. Bir iş arkadaşının müşterilere hitap şekli aslında ama bu aralar birbirimizin telefonlarını açma repliğimiz haline geldi. Bir de annemin izlediği dizide Tülay diye bir kadın var. Kadının adını duyduğum anda aklıma şu geliyor:

https://youtu.be/aUwcc_X_g7U

"Tüülaaaayy! Noluuur geri gel Tüülaaay! Nerdeeesssiiyyn nerdessiiğn sevgiliiğğğm!?" 
Bak yine beni bir gülme aldı. :D

Bir de son olarak aklıma gelen "beyin bedava" var. :))

https://youtu.be/u_FwV2Oc3Bc

Bugünün sorusu; sahip olduğunuz en kıymetli şey nedir? Neden kıymetli?

Günlüğüm. Kendisi şöyle bir şey oluyor. (meraklısına kesinlikle tavsiye ederim) Bu defter bana hediye olarak geldi ve içinde hediye eden kişinin kendi el yazısı var. Bu nedenle benim için manevi değeri ölçülemeyecek derecede büyük. Evlenmeden önce günlük tutuyordum ama evlenince hepsini yok etmiştim. Boşandıktan sonra tekrar yazmaya başladım. Olan biteni anlatmıyorum o günlüklerde genelde hislerimi yazıyorum. Bundan önceki günlüğümü annem patlattığı için arkadaşım bu kilitli olanı hediye etti. Bu aralar günlüğümle küs olsam da ihtiyaç duyduğumda yazabilmek gerçekten iyi hissettiriyor. 

Bu arada, önceki günün sorusunu şöyle cevaplamıştım ama dün gece uyku tutmayınca aklıma geldi. Benim bir de Prag'a gitme hayalim vardı. Hep Kafka'dan mütevellit bunlar. :)

4 yorum:

  1. Tülhahahahahay :D Unutmuştum bu videoyu halbuki. Kafka'nın Amerika'sını okumak istiyorum nice zamandır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatırlatarak kötü bir şey yapmışım gibi sanki. *-) O kitabı ben de okumadım henüz. Okuyacağın zaman haber verirsen beraber okuruz belki. :) Bu arada, senin önerdiğin Marquez'in On İki Gezici Öykü kitabını aldım yakın zamanda okurum herhalde. :)

      Sil
    2. Aaa güzel fikir :) Kitapları eş zamanlı okumayı seviyorum. Tartıştıkça kitaba dair farklı görmediğim şeyleri görebiliyorum böylece de. Umarım beğenirsin :)

      Sil
    3. Evet, eş zamanlı okumak güzel oluyor. Okumaya karar verdiğinde haber verirsen ben sana uyarım. :)

      Sil