27 Mayıs 2016 Cuma

Çorbadaki sinek mi, tırnaktaki pislik mi?

Az önce tvdeki bir evlilik programında bir evlilik teklifine denk geldim. Geçen hafta kızı görür görmez aşık olmuş hemen o anda evlilik teklif etmiş, yetmemiş bugün de dizlerinin üstünde evlilik teklif etti. Aşka bak be! Yalnız mevzumuz bu değil. 


Mevzu evlilik teklifi yaparken genç delikanlının yakın çekimde gösterilen elleri, bana göre ise pislik içindeki tırnakları! Ve ardından gelen kusma isteği!

Başak burcuyum ve sanırım buna istinaden ilginç takıntılarım vardır. 
Mesela, çoğu kişinin yemek yerken iğrenç bulduğu muhabbetleri ben rahatlıkla dinlerim. Yemeğimden çıkan kıldan ya da çorbamdaki sinekten tiksinmem, tabağımı yenilemem yeterlidir. Çünkü bunun bile isteye yapılmadığını, anlık oluştuğunu bilirim. Ama bir insanın içi pislik dolu tırnaklarla dolaşmasından iğrenirim! Hatta bende kusma isteği uyandırır. Ki bende tiksinti duygusu kolay kolay görülmez. Birinin tırnakları pislik içindeyse ve o kişi bundan rahatsızlık duymuyorsa, benim gözümde hiçbir değeri yoktur. Öyle biri benim arkadaşım bile olamaz. Bu kadar net! 

Yalnız hemen ekleyeyim; torna işi gibi sürekli makina yağı içinde vs çalışan arkadaşları konunun dışında bırakıyorum. Çünkü onların elleri ne yaparlarsa yapsınlar eskisi gibi olmuyor. Kendi yakınlarımdan biliyorum. Ama ellerini temiz tutabilmesi mümkün olan birinin nasıl o kadar pis tırnaklarla yaşayabildiğini, özellikle de nasıl yemek yiyebildiğini anlayamıyorum ve anlayamayacağım da. 

Ne erkekte ne de kadında uzun tırnağı sevmiyorum. Ellerinin güzel olup olmamasıyla da ilgilenmiyorum. Bakımlı olmasıyla da. Benim tek sıkıntım temizlik. Arkadaşlar lütfen o tırnaklarınızı temiz tutun. Tamam, uzatmayın demiyorum ama ne olur temiz tutun. Bayanlar için söylüyorum; o pislikleri ojeleriniz bile gizleyemiyor. 

O tırnakların görüntüsü aklıma geldikçe midem bulanıyor. :(

8 yorum:

  1. iyyy okurken midem bulandı elif :( ben de nefret ederim uzun tırnaktan. özellikle yemek yiyeceğim evde hanımın tırnaklarına bakarım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yemeğini yiyeceğim kişinin tırnaklarına bakarım. Sadece yemeğini yiyeceğim insanın değil, kim olursa olsun önce ellerine bakarım. :)

      Sil
  2. Bu konulara ne kadar taktığımı anlatmama gerek yok sanırım. Pek tokalaşmadığımı daha önce söylemiştim. Toplantıdayken veya masabaşında eller ortalıkta dolanışrken ben de kirli tırnaklara denk gelirsem camdan atlama isteği duyuyorum bir anda. Dediğin gibi bu anlık bir yanlışlık değil, pekala o "manzara"yı kendi de görüyordur. Neyse, ben bayılmadan topuklayayım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Temizlik konusunda senin durumun hepimizden daha zor, biliyorum. :D

      Sil
  3. Allah canini almasin senin, demin baktim da dikkat etmedim, simdi tekrar acip baksam mi? Ay yok, vazgectim.

    YanıtlaSil
  4. Başak Burcu en sevdiğim ve en iyi anlaştığım burçlardan birisi^^
    Onlar 1000 kişinin de siyah giydiği bir ortamda tüm siyah elbiselerin dikişlerinin detayına kadar bile görebilirler.
    Ben olayda pisliğe değil de erkeğin diz çökmesine takıldım tabii :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D takıldığın nokta çok ilginç ama seni bildiğim kadarıyla şaşırtıcı da değil. :D

      Sil