20 Nisan 2016 Çarşamba

Meydan Okuma 9. Gün

Bugünün harika sorusu şöyle; Hangi konuda iyi olmak isterdiniz?

"Dinleyin. Duyabiliyor musunuz müziği? Ben her yerde duyabiliyorum. Rüzgarda, havada, ışıkta. Müzik her tarafta. Tek yapmanız gereken dinlemek."


Çocukluğumda ressam olmak gibi bir hayalim olsa da maalesef onu gerçekleştirmek pek mümkün olmadı. Ama şimdi düşünüyorum da.. Sanırım ben müzik dehası olmak isterdim. August Rush izleyenler "müzik dehası" olarak ne demek istediğimi eminim anlamışlardır. Şarkı söylemekten bahsetmiyorum, iyi bir sese sahip olmaktan da. Ben o her yerdeki müziği duyan o kulağa sahip olup, harika besteler yapabilmek isterdim.
Daha iyi anlaşılması adına şöyle bir örnek paylaşayım. Bahsettiğim müzik kulağı tam olarak şöyle bir şey:

https://youtu.be/9hrDNGmAigU

Çok mu şey istiyorum ama? 

Tamam o çok dediğinizi duyar gibiyim. Bari 24 saat açık olan bir kitapçı olsaydım. Raflarımda en nadide eserler olsaydı. Üstlerinde kıyısında köşesinde kıvrılıp yatan kediler olan bir kitap dükkanı ve içinde ben. Ahh ahh..

6 yorum:

  1. Canım August Rush! Beni en etkileyen filmlerden biridir.. O kadar naif ve özel bir film ki.. Sayende anımsadım yine ^^ Babasıyla karşılıklı gitar çaldıkları sahne favorimdir hatta :)
    Soruna gelirsek pek emin değilim ama sanırım çizim konusunda deha olmak isterdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıda paylaştığım gifin sahnesi de benim favorim. :) Önceden çizim merakım vardı benim de, artık yok.

      Sil
  2. August Rush... ne güzel filmdi... ne güzel çocuktu... <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanın alıp bağrına basası geliyor, öyle güzel çocuk. :)

      Sil
  3. "Bari 24 saat açık olan bir kitapçı olsaydım." yazmışsın ya aklımdan ilk "kedi de olur hem" geçti ve "Üstlerinde kıyısında köşesinde kıvrılıp yatan kediler" yetişti imdadıma :)

    Şehrin müziğine, sesine takılan birisiyim ben. Gittiğim her şehirde dikkat kesilirim ve orada konuşulan dili, lehçeyi, hayatın akışını, korna seslerini bile dinlerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kedi olmadan olmaz. :) Eskiden ben de öyle kulak kesilirdim ama bir süre sonra o alışkanlık geçti sanırım. Artık sadece gürültüden ibaretmiş gibi geliyor.

      Sil