18 Nisan 2016 Pazartesi

Meydan Okuma 7. Gün

Günün sorusu "Yatarken ne giyersiniz?" Açıkçası sorudan işkillendim biraz. Bu meydan okuma şeysi çok gizli sorular sormaya başladı sanki. Kirli çamaşırları ortaya sermesinden korkuyorum. :P Niye soruyorsun arkadaşım demek gelmedi değil içimden. Ama dedim boşver, kirli çamaşırımız yok ki ortaya serilsin. :P 

Önceden uyurken pijama takımlarımı giymeyi çok severdim. Mutlaka takım olacak ama, onun altını çizelim. Altlı üstlü takımları da çok severim. Girdiğim mağazalarda şöyle bir göz atmadan geçmem hani. Ama ne var ki, son bir kaç yıldır bu takıntıdan kurtuldum. Şimdilerde rahat neyim varsa onu giyiyorum. Bu genelde altta eşofman üstte artık dışarda giymediğim eski bir tişört. Kışın uzun kollu oluyor bu. Yazın da büyük çoğunluğu erkek reyonundan alınmış bir kaç beden büyük kısa kollu tişört oluyor. Bayan reyonlarında o kocaman bol tişörtlerden bulmak çok zor ya da bana öylesi denk gelmiyor. 


Bu arada, ben güne yine şöyle uyandım. Bu hafta da öyle geçecek gibi. 


Umarım sizinki çok daha iyi başlamıştır.
O zaman patlatalım bir şarkı. Gülümseyelim, içimiz açılsın. 


https://youtu.be/09R8_2nJtjg

Bu arada; bu klibe de şarkıya da bayılırım. Nasıl güzeel nassııl!! 
Mutlu haftalar.

5 yorum:

  1. Ahahahaha takımın da altını çizmişsin :D Bakıyorum da cidden bendekilerin 80%'i takım değil. Tamamen ordan burdan alıp alıp kombinlemişim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D takım mühim. Kombin çok ayrı bir şey. Ordan burdan bulup buluştursak da o bizim kendi tarzımız. (😎) :D

      Sil
    2. ben de buradaki kombin'in altını çizmek istiyorum! :)

      Sil