17 Nisan 2016 Pazar

Meydan Okuma 6. Gün

Evcil hayvan olarak ne beslemek isterdiniz?

Merhaba ben hayvanları seven ama onlara dokunamayan hayvan sever Elif.
Bir zamanlar dokunmak zorunda olmadığım evcil hayvanım olmuştu. Bi' dakika yaa, balık evcil hayvandan sayılıyor muydu? :D Neyse, sonuçta evde balık beslemişliğim var. Ama bana en fazla 15 gün kadar dayandılar. Biri beyaz diğeri turuncu olan iki balığım da bir hafta arayla vefat etmişti. Öldüklerini anlayınca nasıl üzülüp ağlamıştım.. Bir daha da eve balık sokmadım zaten. 

Balık dışında bir kedim olmasını çok isterdim. Ama ben diğer hayvanlara olduğu gibi kedilere de dokunamıyorum. Bir iki sene öncesine kadar yanlarından bile geçemeyecek kadar korkuyordum. Şimdilerde bu konuda biraz daha iyiyim. :)) 

Köydeki ev yapılıp tamamlanırsa inşallah, orada tavuk beslemeyi düşünüyorum. Önceden (çok eskiden) anneannemin evinde vardı bir sürü. İnanılmaz keyifli bir şey. Ev bittiğinde ilk işim evin bahçesine bir kaç civciv (balıktan sonra dokunabildiğim tek hayvan) salmak olacak. Sonra gelsin çil çil yumurtalar. :D

8 yorum:

  1. Sana en acilinden bir kedi evlat edindirmemiz gerek :D Evde dört ayaklı yürüyen bir kürk yumağı görünce dayanamaz sevmeye başlarsın zaten :) Bir de şapşal oluyorlar ki sorma. Kedi gördüm mü illa o başını severim. Sokakta olsun evde olsun farketmez. Zaten mahallede beni tanımayan kedi yok herhalde. Zihin abilerini görünce dökülüyorlar sokağa hemen ayağıma dolananlar, yerlere yatanlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Evin arka tarafında betondan ufak bir bahçe dediğimiz yer var. Önceki yıl ordaki kediler açlıktan miyavladıkça üzülmüş sayanamayıp süt götürmüştüm. Sütü nasıl bir ışık hızıyla bırakıp kaçtığımı görseydin evlat edindirme konusunda bir kez daha düşünürdün bence. :D Eski çalıştığım yerde de beslediğimiz kediler vardı. Çok sevmeme rağmen acayip korkuyorum, dokunamıyorum.

      Sil
  2. Kendim gibi hem hayvan sever olup hem hayvanlara dokunamayan birini görünce çok mutlu oldum şimdi :) Bende dokunmama gerek olmadığı için balığı tercih etmiştim. :D Gerçi benim balıklarım da 1 2 hafta sonra ölmüşlerdi..
    Sanırım en çok yavru köpek besleyebilmek isterdim, golden mesela hihi ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Goldenlar çok güzel oluyor gerçekten. :)

      Sil
  3. Tavuktu, kazdı, bak bunlar da iyi fikir. Nasıl oluyor anlamıyorum ama şehrin ortasında markete falan kazıyla yürüyerek giden bir teyze var bizim buralarda. Baya köpek gibi takip ediyor teyzeyi arkasından. Olmaz dememek lazım, insanoğlunun değişik yöntemleri var. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memleketteki kuzenimin vardı bi tane, onunla birlikte salıncakta sallanıyor nereye gitse peşinden gidiyordu. Var öyleleri. :D

      Sil
  4. ben "ev dediğin kedili olur" felsefesinde biriyim. pisiciğimi anneme bıraktığım bir gün eve geldiğimde yerde yuvarlanan bir göbek görmemek, sabah uyanınca kafamı yumuşacık bir tüy yumağına gömmemek mutsuzluk sebebim oluyor.
    bana kalsa evde ikinci bir kedi, bir hamster ve bir ördek de beslemek isterim. (hatta küçük bir köpek, ama hayatta sabah çişe çıkaramam) ama ne yazık ki tüm girişimlerim uysal kedimin kıskançlıktan bir canavara dönüşmesiyle son buldu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) kedin haklı, sevdiklerimi paylaşma konusunda ben de bencil ve kıskanç olabilirim. :)

      Sil