16 Nisan 2016 Cumartesi

Meydan Okuma 5. Gün

Meydan okumanın beşinci günündeyiz ve ben hâlâ bırakmadım. Hayret doğrusu. :P
Bugünün sorusu şöyle: Koleksiyonunu yaptığınız herhangi bir şey var mı?
İnanır mısınız, dünden beri bunu düşünüyorum. Ama koleksiyon diyebileceğim hiçbir şeyim yok sanırım. 

Ben küçükken (ilkokul-ortaokul civarında) kuzenimin Kinder Sürpriz Yumurtadan çıkan oyuncaklardan oluşan koleksiyonu vardı. Eski evlerinde çatı katındaki odalardan birinde içinde kocaman bir akvaryum vardı. Akvaryumda balık yerinde koleksiyonun ufak bir kısmını oluşturan oyuncaklar vardı. Sadece bu da değil, duvardaki raflarda, sehpanın ve çekmeceli konsolun üstünde falan her yerde bu sürpriz yumurtadan çıkan oyuncaklardan ve oyuncak askerlerden vardı. O odaya bayılırdım! Düşünsenize yüzlerce ufacık oyuncaklarla dolu bir oda.. Sonra oradan daha küçük bir eve taşınmak zorunda kaldılar, oyuncaklara ne olduğunu hatırlamıyorum. 

Yine ben küçükken abimin koleksiyon sayılacak bir sürü küçük arabası vardı. Şu üstteki resimdeki gibi, minicik arabalar. O zamanlar bu arabalar çok meşhurdu. Bu koleksiyondan kalan son bir iki tane yeğenime kadar geldi. Tabi o babası kadar iyi bakmadığı için oyuncaklarına onlar da yok olup gitti. :)

Abimin 2 numara olan 3,5 yaşındaki yeğenim de barbie bebek koleksiyonu yapıyor sanırım. Odasında barbie bebekten geçilmiyor, nereye gitse yanında en az 5 tane bebeği yanında getiriyor. Es keza oyuncakçının önünden geçersek yandık! Benim hiç böyle huyum yoktu. Kız halaya çeker derler oysa. :P

Şimdi son olarak bana gelirsek; bir ara izlediğim filmlerin sinema biletlerini biriktiriyordum ama son 1,5 yıldır yapmıyorum. Normalde okuduğum kitapları takas ediyorum ama benim için özel olan yazarların kitaplarını saklıyorum. Bu koleksiyondan sayılır mı? 
Bir de anı biriktiriyorum. İyi ya da kötü farketmiyor. Hepsini biriktiriyorum. Bence bu kesinlikle koleksiyondan sayılır. :)

Hemen bir edit gireyim şuraya: yaaa benim kupa koleksiyonum var! (nasıl mutluyum) :D

9 yorum:

  1. Bence sayılır. Ben de anı diye neler neler saklıyorum çünkü ve bunları koleksiyon diye yutturmayı düşünüyorum. :)

    YanıtlaSil
  2. Sinema biletlerinin peşini ne yazık ki bıraktım. Yoksa ben de topluyordum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen neden bıraktın peki? :)

      Sil
    2. Yer bulamadım :D Çok dağınıklık yapıyorlar diye attım sonra.

      Sil
    3. :D sen kendine onlardan kurtulmak için bahane aramışsın gibi.

      Sil
  3. Ben de çocukluğumuzda kibrit kutusu, gazoz kapağı ve pul biriktiriyordum. Hepsini torunlarıma devrettim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gazoz kapağı :)) çocukken biriktirip oyun oynuyorduk. Ama koleksiyon yapacak kadar birikmiyordu maalesef. Zaten koleksiyon yapma gibi bir düşüncemiz de olmamıştı.

      Sil