15 Nisan 2016 Cuma

Meydan Okuma 4. Gün

Günün sorusu: Kim veya ne olmadan yaşayamazsınız? Neden?


Her ne kadar "olmadan yaşayamam" dediğimiz bir şeylere sahip olsak da, tecrübelerime dayanarak şunu söyleyebilirim ki; yaşanıyor. Sadece nasıl yaşadığımız değişiklik gösteriyor. Huzurlu-huzursuz, mutlu-mutsuz gibi.. 
Ama olsa daha güzel olur dediğim şeyler var: 
Ailem, müzik, kitaplarım ve ihtiyaçlarımı karşılayacak kadar para.
Bu saydıklarım olmazsa olmazlarım değil. Dediğim gibi "olursa daha güzel olur". :)

Olmazsa da canımız sağ olsun. :)

https://youtu.be/e8UCYobjQKc


4 yorum:

  1. Maalesef doğru; yaşanıyor ama çok zor yaşanıyor. Özellikle aile konusunda hassasım. Geride kalanlara Allah selamet versin. Yalnızlığa alışıyor insan fakat ailesizliğe alışamıyor bence. Sünger bobun şu hali aynı ben :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anne baba kardeşten başka benim çekirdek ailem diyebileceğim bir de babaannem vardı. Onu yitirdikten sonra gerçekten ailenin varlığının ne denli önemli olduğunu anladım. Muhakkak anne babanın yanında hayatta olması çok başka bir şey. :) Sünger Bob konusuna gelince, öyle olduğunu tahmin etmek çok da zor değil. :D

      Sil
  2. Dün yazıları okuyamadan kendiminkini yazmıştım. Şimdi okudukça bir kez daha anlıyorum ki kısa tarihlerimiz bizi bir acayip yapmış. boyu posu devrilmesin onların! :))

    YanıtlaSil