14 Nisan 2016 Perşembe

Meydan Okuma 3. Gün

Meydan okumanın 3. gününde sorumuz şöyle: cüzdanınızda neler var? 


Cevap: Para hariç her şey! :P
Şaka be şaka! Çok şükür, azdıracak kadar çok olmasa da aratacak kadar da parasız değiliz.:)

Para dışında neler olduğuna gelirsek.. Şöyle ki;

* Üzerinde ölü gibi göründüğüm fotoğrafımın olduğu nüfus cüzdanım.
* Yıllık işlem ücretini alacaklar diye aylardır para yatırmadığım hesabımın bankamatik kartı. (O yıllık ücretle ben bir sürü kitap alırım.)
* D&R, NT Kitap, Cinemaximum ve Teknosa kartlarım. 
* Şifrelerimi unutma gibi bir huyum olduğundan, üzerinde pin ve puk kodlarının olduğu telefon hattımın kartı. (Bu kartı sürekli kullanmaktan o kadar bıktım ki, hattıma asla unutmayacağım ve herkesin kolaylıkla çözebileceği çok basit bir şifre koydum. Yine de kartı ne olur ne olmaz diye cüzdanımda taşıyorum.)
* Canım İstanbul kartım. Aslında bu kartı çantamda ya da ceketimin montumun cebinde falan taşıyordum. Geçen yıl içi para dolu öğrenci pasomu kaybettiğimi anlayıp, metrobüs turnikesinin önünde zor anlar yaşayınca akıllandım. Ne olursa olsun cebime koymuyorum. Ya elimde ya cüzdanımda duruyor.
* Cüzdanımı açar açmaz görebileceğim yerde, 2013'te (doğum günüme bir hafta kala) yitirdiğim Canım babaannemin fotoğrafı. Ondan bana sevgisiyle birlikte kalan nadir şeyler biri. 
* Yeğenim Kerim Efe'nin gülümseyen güzel fotoğrafı.
* İhtiyaç halinde kullanılması için bir kaç vesikalık fotoğrafım.
* Kan grubumun olduğu bir kart. (Nüfus cüzdanıma ekletmeyi her seferinde unutuyorum. Üzerinde 26.10.2006 tarihi var. Bu benim kan rahatsızlığımın ilk ortaya çıktığı ve bana kan naklinin yapıldığı tarih oluyor. Neredeyse 10 yıl olmuş. Zaman ne kadar da çabuk geçiyor.)
* Sakar biri olduğum ve sürekli bir yerlerimi kestiğim için yara bandı. (Eksildikçe yerine yenisini koyuyorum.)
* Avukatımın, psikologumun, dişçimin, müdavimi olduğum özel bir kafenin kartvizitleri. 

Mübarek cüzdan değil de sanki acil durum çantası gibi! :D
Yazının başında "para hariç her şey" derken çok da yalan sayılmazmış değil mi? :D 

7 yorum:

  1. Şu gif'teki bilezikler... Jetgiller mi? :))

    YanıtlaSil
  2. Bu gifi kullanacaktım ! :) Fakat sonra aklıma süngerbob geldi, değiştirdim. Ne güzel ya ben hep özenirim, sevdiğim insanların resimlerini de cüzdana koymaya ama hep unutuyorum. Sadece kendi resmim var :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Sevdiğinin birinin fotoğrafı cüzdanında olduğunda, cüzdanı açınca hiç yoktan gülümseme sebebi oluyor. Hayatında çok değer verdiğin birinin fotoğrafı olmalı bence cüzdanında. :)

      Sil
  3. Avukatım kısmı ilginç geldi bana. Ben hep dizi veya filmlerdeki karakterlerin hali hazırdaavukatları olur sanırdım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kulağa tuhaf ya da ilginç gelse de ihtiyaç duyduğumda vekilliğimi yapmış, gerek duyduğumda da danıştığım ve benden yardımını esirgemeyen bir avukatım var maalesef. :)

      Sil