12 Nisan 2016 Salı

Meydan Okuma 2. Gün

Göbek adınız nedir? Sizin için önemini anlatabilir misiniz?


Merhaba, benim adım Elif göbek adım ise Lale

Yıllar yıllar önce bir 24 Ağustos sabahı ebe kadın koymuş göbek adımı. Neden o ismi koyduğunu bilmiyorum ama çocukken kimlikteki ve herkesin bilmesini istediğim ismim Elif değil Lale idi. Ama inatla kimse bana Lale diye hitap etmedi. Sadece birisi göbek adımı sorduğunda Lale diyordum ve orda unutulup gidiyordu. Bir süre sonra Elif isminin çok daha güzel olduğunu farkettim. Lale bir çiçekti ama Elif hakkını verebilen için çok değerli bir isimdi. Henüz hakkıyla taşıyamıyor olsam da ve Türkiye'de her yüz kişiden birinin adı Elif olsa da ben ismimi seviyorum. Kısacası göbek adımın benim için Lale gibi güzel bir çiçek ismi olmasından başka hiçbir önemi yok. :)

Bu arada, lalenin de en çok morunu severim. :)

4 yorum:

  1. Lale diyince aklıma hemen İstanbul geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi de tam zamanı. :) İstanbul'da yaşıyor olmama rağmen gidip bizzat o manzarayı görmüşlüğüm yok. Yol kenarına dikilenlerle idare ediyorum. :)

      Sil
  2. Bence söylendiğinde bir kerede anlaşılan isimlerin hepsi çok güzel ^-^

    YanıtlaSil