30 Nisan 2016 Cumartesi

Meydan Okuma 19. Gün

En son aldığınız kıyafeti paylaşmamızı istiyor bugün meydan okuma. En son ne aldığımdan emin olamadım. Ama sanırım kendime Şubat ayı gibi bir bot almıştım. Depoya kaldırıldığı için fotosunu paylaşamıyorum. Olmaz böyle diye düşünerek ondan önce geçen yılın son yarısında aldığım tişörtü paylaşmaya karar verdim. Zira arada kıyafet almadım. Çünkü ihtiyacım olmadıkça kıyafet almayı sevmiyorum ve ona vereceğim parayla kitap almayı tercih ediyorum. 


Yalnız ben bu tişörtü ihtiyaçtan değil beğendiğim için aldım. Yine erkek reyonundan alınmış xl beden Yiğit Özgür çalışması olan bir tişört. Hemen belirteyim, normalde s beden oluyor ama ben rahat hissetmek adına m beden kullanıyorum. Ama tişörtler söz konusu olduğunda özellikle erkek reyonundan büyük beden almak benim için büyük bir zevk. :)) Kitaptan sonra bana hediye edilebilecek en güzel şey bu tişörtler bence. :)) 

Not: Telefondan post yazmak hiç güzel değilmiş. :(

6 yorum:

  1. Erkek t-shirtleri candır diyorum :D Telefondan yazmak çok zor ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne varsa erkek reyonunda var zaten. :P Mecbur kalmadıkça telden yazmam artık. :/

      Sil
    2. Yorumlara dönüşün ne kadar çabuk böyle :O

      Sil
    3. Mail telefonun ekranına düşüyor. Telefon elimde olunca cevap da çabuk geliyor. :D

      Sil