29 Nisan 2016 Cuma

Meydan Okuma 18. Gün

Aklımı tutamadım, kafatasımdan uçtu uçtu~

Bugünün sorusu: "Katıldığınız ilk konser hangisiydi?"


2013 yılının Şubat ayında Samsun'da Bulutsuzluk Özlemi'nin mini konserine gitmiştim. Kuzenim bedava konser varmış hadi gidelim dedi, öyle gittik. Özel olarak seçmedik yani. Grubun performansı çok güzeldi ama konseri dinlemeye gelenler için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Belki de biraz gerilerde kaldığımız için öyle oldu, bilemiyorum. O yüzden iyi bir deneyim değildi benim için. Grubun da sadece iki şarkısını seviyorum zaten. Biri Sözlerimi Geri Alamam diğeri de Uçtu Uçtu şarkısı.

O geceden bir video buldum youtubeda, buyrun:
https://youtu.be/kpuEeQUBpVU

Konser kültürüm yok maalesef. Ama ölmeden önce mutlaka canlı olarak dinlemek istediğim sanatçılar da yok değil. Bruno Mars bunların başında geliyor mesela. Onun konserine gitmeyi çok ama çok istiyorum. İstanbul'a gelirse şayet şartları zorlayıp mutlaka gideceğim.

2 yorum:

  1. Bulutsuzu da yakalayamadım gitti; her sene Ankara'Ya geliyorlar ve her defasında bana uymayan zamanı seçiyorlar :(

    YanıtlaSil