28 Nisan 2016 Perşembe

Meydan Okuma 16 ve 17. Gün


Meydan okumanın 16. sorusu el yazımı merak etmiş. Ne kadar da meraklı aynı ben. :) Üstteki fotoğraftaki benim el yazım. Tabi özenerek yazdığımda ortaya çıkan yazı oluyor o. Bir de ders çalışırken, not alırken falan olan var. Onun için de alttaki fotoğrafa (büyüterek) bakabilirsiniz.


Birbirlerinden ne kadar da alakasızlar öyle değil mi? :))

17. soruda ise "Burcunuz nedir? Sizinle uyumlu olan özellikleri nelerdir?" demiş. Çöpçatan gibi sorular soruyor bu meydan okuma. :)

24 Ağustos doğumlu olmam sebebiyle Başak burcu oluyorum ve kesinlikle burcumun kadınıyım. Başak burcu deyince insanlar şöyle bir geri duruyor. Bu burçtan nefret eden bir sürü insan tanıdım. Onlara hep şöyle demek istemişimdir: "BEN DE SİZİN BURÇLARINIZDAN NEFRET EDİYORUM!" Ne alıp veremediğiniz var benim burcumla arkadaşım. Mis gibi burç işte. Hayret bir şey! 

Başak kadını nasıl bir şey oluyor derseniz; meraklı ve detaycıdır. Her şeyi en ince ayrıntısına kadar araştırıp öğrenmeyi sever. Kişilik olarak nazik ve son derece hassastır. Çok gezmekten hoşlanmaz, ev hayatını sever. Başak kadınları zekidir ve sorunları kendi mantığına uygun olarak çözmek isterler. Alçakgönüllü, merhametli ve adaletlidir. Hayatlarının her alanında mükemmeli ararlar. Alıngandırlar ve ufacık bir şeyde kırılıp incinebilirler. Birine kırıldığında da kolay kolay affetmezler. Olumlu ya da olumsuz her şeyi biriktirirler ancak kin tutmazlar. Her zaman mesafelidir. Kimseye kolay kolay güvenmez. Sadık ve dürüsttür ve çevresindeki insanlardan da dürüst olmalarını bekler. Yalandan, sırlardan ve gizlilikten kısacası arkasından iş çevrilmesinden hoşlanmaz. Aşırılıktan hoşlanmaz. Sevdiklerini paylaşmak istemediği için kıskanır. Pratik, duyarlı, güvenilir ve her zaman karşılıksız yardıma hazırdır. 

Olumsuz açıdan düşünürsek; kolay sinirlenir, zor sakinleşir ve fazla mantık insanıdır. Çoğu zaman endişeli ve dalgındır. Aşırı tutucu, takıntılı ve zorluk çıkaran bir tiptir. Eleştiri yapmayı sever, kendisini de fazlasıyla eleştirir ama başkalarının kendisini eleştirmesine gelemez. Geleneklere fazla bağlıdır. 

Kaliteli ve iyi olan şeyleri sever. Modayla ilgilenmez, kendine yakışanı ve rahat hissettiği kıyafetleri giyer. Para hayatlarında ikinci plandadır ama maddi açıdan güçlü olmak isterler. :)) Tip olarak da tarife uyuyorum sanırım ama tarifi yazmaya üşendim. Bir ara direk fotoğraf paylaşırım belki. Burcum hakkında daha fazla detay vermek isterdim ama o zaman da yaz yaz bitmezdi. Merak edenler netten araştırabilirler. :P

Şimdi söyleyin bana, böyle bir insan sevilmez mi allasen? :P

4 yorum:

  1. Ooo Sartre diyorsun :p Başak da boğaya benziyor galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman! :cool: En sevdiğim ve doğruluğuna kesinlikle inandığım bir sözdür. Toprak grubu olduğumuzdan benzerlik çok sanırım. :)

      Sil
  2. Ay benim burcumun ünlülerine bakacaktım unuttum ya tüü...
    yazıların ikisi de güzel bence.
    başak burcu bir arkadaşımla az önce yolculuk planladığımızı da buraya yazıp gidiyorum, ne nefreti yea! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlahi Saçaklı, buraya gelince mi aklına geldi? :D Teşekkür ederim. Valla ben nefret edenlerle, aman benden uzak dursun diyip burun kıvıranlarla karşılaştım. :))

      Sil