26 Nisan 2016 Salı

Meydan Okuma 15. Gün

En sevdiğim mevsim/di sarı sonbahar.. 
Hemen şuraya bir Candan Erçetin yerleştirip nostalji yapalım.

https://youtu.be/pq_kJ9rK4Ws

Meydan okumanın 15. gününde en sevdiğimiz mevsimi ve neden sevdiğimizi söylememiz isteniyor.
Bu soruya her daim aynı cevabı veririm, SONBAHAR.

Yazı sıcak, kışı da soğuk olduğu için sevmem. İlkbaharı ise fazla cıvıl cıvıl olduğu için sonbahar kadar sevmem. Sonbahar ile bildiğin aşk yaşarım. Yazın bunaltıcı sıcaklığından sonra o hafif serinletici, nefes aldırıcı rüzgarı hediye gibidir benim için. Rengine de bayılırım. Sarının ve toprağın (kahverengi) her tonunu görmek mümkün, ne kadar güzel.. 

2014 yılının Ekim ayındaydı sanırım, yine sonbahar diyebiliriz, Ordu/Ünye'ye arkadaşımın yanına gitmiştim. (O ziyaretimle ilgili yazım Orda, bir köy var uzakta.. ) Ağaçların renklerine bayılmıştım. Sonbaharın her rengini o ağaçların dallarında görmek mümkündü. Daha önce benzer bir manzarayı Konya'da görmüştüm. Konya'da sevdiğim tek şey yine o sonbahardaki meyve ağaçlarının harika manzarasıydı. Ordu'da da Konya'da da manzaranın güzelliği karşısında şaşkınlık ve hayranlıktan fotoğraf çekmeyi unutmuştum. 10 gün sonra yine Ordu'ya arkadaşımın yanına gideceğim ama bu kez ilkbahara denk geldi. Manzara nasıl olacak merak ediyorum. Fotoğraf çekmeyi akıl edebilirsem, çekeceğim. :)


Sonbahar deyince aklıma (herkesin aklına da diyebiliriz bence) hemen bir film gelir. Autumn in New York yani New York'ta Sonbahar. Gerek manzaraları, gerek konusu ve oyuncularıyla, müzikleriyle nasıl harika bir filmdi.. Ahh ah..

2 yorum:

  1. Sonbahar deyince benim de aklıma NYC ve Paris geliyor =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paris'i bilmem ama New York ve sonbahar bende bütünleşmiş durumda. :)

      Sil