25 Nisan 2016 Pazartesi

Meydan Okuma 12, 13 ve 14. Gün

Son bir kaç gündür içimden hiçbir şey gelmediği için meydan okuma şeysi de böyle yığıldı. Yine bile zoraki yazıyorum bu yazıyı. Hemen bir iki kelam yazıp gideceğim zaten, affola.

12. İlk arabanız neydi? Şu an kullandığınız araç nedir?

Tabanvay. :) Hiç arabam olmadı, olmasıyla ilgili de bir hevesim yok. Ehliyetim de yok zaten. Araç kullanma cesaretim de yok. Arabada ön koltuğa oturmayı çok sevdiğim de söylenemez zaten. Toplu taşıma kullanıyorum. İstanbul bu açıdan çok kolaylık sağlıyor. Babamın arabası var, ailecek bir yere gittiğimizde ona biniyorum. Onun dışında otobüs, metro, minibüs ve ayaklarımı kullanıyorum. Gerçi son yıllarda toplu taşıma özellikle İstanbul'da kalabalık yüzünden tam bir eziyete dönüşse de idare ediyoruz. :)

13. Favori şiiriniz ya da sizin için anlamı olan bir şiir var mı?

Didem Madak, Birhan Keskin ve Haydar Ergülen'in şiirlerini çok severim. Buraya bir sürü şiir ve alıntı paylaşabilirim. Ancak bu soruyu okuduğumda nedense, pek de bilinmeyen bir şiir geldi aklıma. 

" notasını duymak için dinledim şarkıyı.
Başlığını koyup bitirecektim şiiri.
Kitabın kapağına bakmak yetecekti, yetmedi.
Şelalenin dönüşü olmayan noktasındayım şimdi.
Bir dala tutunacak olsam, dal sensin.
Düşsem suyun derinliğine, derinliktesin."

Şiirin tamamı için tıklayın.

14. Özel bir yeteneğiniz var mı?

Özel yetenekten sayılır mı bilmiyorum ama öykü/hikaye yazabiliyorum. Önceden çok sık yazıyordum ama son bir kaç yıldır hiç yazmadım gerçi. Yine de var öyle bir yeteneğim. Başka da bilmiyorum.

Herkese iyi haftalar diler, kaçarım. :)

4 yorum:

  1. Bana Didem Madak'ı çok övmüştü arkadaşım, listemde :)

    Ooo ooo öykü mü :D Paylaşmayı düşünüyor musun ?

    YanıtlaSil
  2. Yazıp atanlardanım ben, ileride kitap olsun diye saklayanlardan değil. Hali hazırda olsa da paylaşmazdım sanırım. :) Didem Madak okumalısın mutlaka.

    YanıtlaSil
  3. döndüğünde biz yine burda olcaz, haber vereyim dedim :)

    YanıtlaSil