21 Nisan 2016 Perşembe

Meydan Okuma 10. ve 11. Gün

Öyle böyle meydan okumada 10. güne geldik. Günün sorusu şöyle: "Güçlü yönlerinizden bir kaçını paylaşır mısınız?" Ben de paylaşmayı çok isterdim ama bu sorunun cevabını bulamadım.Gönül isterdi ki, şuraya bir kaç tane güçlü yönümü yazayım, size anlatayım ama yok yani. Beni gerçekten tanıdığına inandığım şahıs bile bu soruya cevap veremedi. Varın halimi siz düşünün. :)


Gönül isterdi ki Prenses Mononoke gibi güçlü biri olayım ama belli ki hiç güçlü bir yanım yokmuş. Ne kadar da zayıfım. :) Sonra samimiyetine ve dürüstlüğüne (bu konuda abartıya kaçmayıp, dürüstçe cevap verilmeliydi) inandığım bir arkadaşıma sordum. "Ben buna cevap bulamadım, senin verebileceğin bir cevap var mı?" dedim. O da bana "Senin en güçlü yanın kesinlikle sabırlı olman." dedi. Ne kadar sabırlı olduğum tartışılır tabi ama o benim sabırlı biri olduğuma inanıyor. Onun beni bu şekilde görmesi bile güzel. :)

Öyle işte. Yarınki soru da zayıf yönlerle alakalıymış. Sanırım yarın koca bir destan yazabilirim.

Bu soruya cevap verememiş ve alamamış olmak canımı fazlasıyla sıktı. Kapanışı çok sevdiğim şu şarkıyla yapayım da daha çok içleneyim bari.

https://youtu.be/B8SVDn34vVQ

Buraya kısa bir 'edit' gireceğim. Az önce cevabı bulamadığımı söylediğimde birbirimize çok benzediğimizi düşündüğüm başka bir arkadaşımdan şöyle bir yanıt aldım:

"O zaman seni sana soranlara isminle cevap ver Can. Elif'im ben de. Dosdoğruyum, hep göğe bakarım, bu yüzden çok düşerim de. Beni böyle bilin de."

Bugünün ve yarının sorusunun yanıtını da benim yerime o vermiş oldu.
Kalın sağlıcakla.

4 yorum:

  1. Mononoke de hükümet gibi kadındı ama :D Parti kursa peşinden gidilir. Ben de hiç sabırlı biri değilimdir ya :( Ne güzel yazmış arkadaşın o_O Şair gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi? :) Ağzından, kaleminden çıkan hemen her söz böyle anlamlı ve şairanedir. Arkadaşımın en sevdiğim yönlerinden biri budur. :)

      Sil
  2. bağzı arkadaşlar çok iyi! :)

    YanıtlaSil