12 Nisan 2016 Salı

Meydan Okuma 1. Gün

Bu sabah komşum Zihin'in blogunda bir meydan okuma yazısı okudum. Onu da Saçaklı davet etmiş. Normalde bu meydan okumalar Zihin'den gelirdi bu kez değişiklik olmuş. Sonunu getirebilir miyim bilmiyorum ama yine de katılmak istedim. :)

Listenin tamamı şurada! İlk günün sorusu ise şöyle:

Müzik listenizdeki ilk 10 şarkıyı paylaşın. Dinlerken nasıl hissediyorsunuz?

1. Israel Kamakawiwo'ole - Somewhere Over the Rainbow 
Güneşli ama aynı zamanda yağmurlu bir günde yürüyormuşum hissiyle her seferinde mutlu ediyor. Yüzümde aptal bir gülümsemeyle bembeyaz bulutların üstünde oturuyormuşum gibi. :) 

2. Lil Wayne ft Bruno Mars - Mirror
Bana geçmişimi, yıkıldığımda elini uzatıp kalkmama yardım etmek yerine sırtını dönüp giden dostlarımı ve bu hayatta kimseye güvenmemem gerektiğini hatırlatıp ilginç bir şekilde güçlü hissettiriyor. O yüzden listemden hiç çıkmaz.

3. Sami Yusuf - Wherever You Are
Büyük resmi görmek isteyip de kendime çekildiğimde dinlediğim ve beni iyi hissettiren bir şarkı. Sami Yusuf'un şimdiye kadar çıkmış en iyi şarkılarından biridir bana göre.

4. Zaz - Lâ Vie En Rose
Daha önce Edith Piaf'dan dinlemiş olsam da Zaz versiyonunu daha çok sevdim. Kesinlikle mutluluk sebebi. Sizde de dans etme isteği uyandırmıyor mu? :)

5. Priscilla Ahn - Fine On The Outside
When Marnie Was Here filminden geriye kalan en güzel şey bu şarkı bence. 

6. Teoman ft İrem Candar - Seninim Son Kez 
Benim için son zamanların en güzel düeti.

7. John Denver - Annie's Song
Efsane! Bir süredir de telefonumun zil sesi. :)

8. Eminem - Cinderella Man 
Benim listemde Eminem olmaması komik olurdu bence. Yapabildiğim tek spor olarak ip atlarken güzel oluyor. :) 

9. Yonca Evcimik - Vurula Vurula 
Telefonumdaki listede daha ne nostaljiler var bir bilseniz. :D Bu şarkıları dinlerken bağıra çağıra söylemek çok keyifli oluyor. :))

10. The Broken Circle Breakdown Bluegrass Band - If I Needed You  
Bu şarkı benim için unutulmazlardan biri olan The Broken Circle Breakdown Türkçe adıyla Kırık Çember filminin soundtracklerinden. Filmi izlerken hıçkırıklar içinde ağladığımı söylesem abartmış olmam sanırım. Ve bu şarkı da filmin diğer harika şarkılarından biri oluyor. Country müzik deyince şöyle bir duracaksın zaten. 

Benim söyleyeceklerim bu kadar. Unutmadan bu şarkı listesini Zihin gibi ben de karışık çal yaparak yazdım. Bu nedenle birbirinden alakasız şeyler çıkmış olabilir. Şarkı listemi yadırgamayın. :)) 

6 yorum:

  1. Baya ortaya karışık bir listeymiş gerçekten ama hiç yagırdamıyorum. Bende de yabancı poptan sonra türkü geldiği zamanlar vardı :D John Denver-Annie's Song bir yerden tanıdık diyordum ki izlediğim kore dizisinde geçtiğini hatırladım. Güzel şarkıydı şimdi hatırlamışken indireyim ben de :>
    Etkinlik çok güzelmiş ama sorular zorlayıcı biraz. Okuyucu olarak takip edeceğim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminem'den sonra Müslüm Gürses gelen bir listem var. Çok renkli dünyalarımız var ne güzel. :D Ve evet sorular biraz zorlayıcı ama hoşuma gitti benim. :)

      Sil
  2. Hiphop/rap sevmem ama Mirror çıktığı zaman ben de radyoda çokça dinlerdim. Bir an evvel çıksın diye beklediğim günler olmuştur yani :) "Fine On The Outside" süper. Nostalji yapmak iyidir, benim nostaljik şarkıları bir görseniz.. ahahaha :D Blogta yazmaya yüzüm kalmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ara o nostaljileri de görmeliyiz bence. :))

      Sil
  3. En sonunda birinin listesinin altına "evet bende de dans etme isteği uyandırıyor" diye yorum yapabiliyorum, yihuu :)

    YanıtlaSil