5 Ocak 2016 Salı

Delibal

"Kendine iyi bak, çünkü ben beceremedim."


Fragmanı yayınlandığı andan itibaren en çok beklenen ve konuşulan filmler arasında yerini almıştı Delibal. Ergen filmi, klasik aşk filmi gibi eleştirilere maruz kaldı. Bence başrolde Çağatay Ulusoy'un olması da doğal olarak, çok konuşulan ve çok eleştirilen film olmasına neden oldu. Hatta davul bateri sahnesi Whiplash filmine benzetildi, ki filmi izleyen birisi olarak kesinlikle alakası yoktu.

Çağatay Ulusoy filmde rolünün hakkını sonuna kadar vermişti. Burada hemen hatırlatma yapayım, kendisinin hayranı değilim, ayrıca bir çok genç kız gibi Medcezir dizisini de izlemiş değilim. :) Bu kısım biraz spoilere girecek olsa da her yerde konuşuluyor zaten, Çağatay bipolar bozukluğu olan bir genci oynuyordu filmde. Filmin konusunu özet geçecek olursak da, aynı üniversitede okuyan Barış ve Füsun'un neşeyle başlayıp, trajik son bulan aşkını anlatıyor. 

Benim için filmde öncelikli en güzel şey müziklerdi. Konusu ve işleyişi de hemen peşinden geliyordu. Ben filmi sevdim. Ama sinemada izlemek de gerekmiyor. Evde de keyifle izlenebilir.
Aşk filmi severlere de tavsiye ederim. :)

https://youtu.be/_A-k9FYBF5g

1 yorum:

  1. bende çok merak ediyordum bu filmi ama insanların film hakkındaki eleştirilerini okuduktan sonra gitmekten vazgeçtim :) sanırım evde izleyeceğim. bu arada bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil