17 Kasım 2015 Salı

No Smoking!

Hayatta en nefret ettiğim şeylerden biri hiç şüphesiz SİGARA!
Ondan da fazla nefret ettiğim şey ise izmarit gibi kokan insanlar!


Mübarek sanki o sigarayı içmiyorlar, bildiğin yiyorlar. 
Geçtikleri her yerde kokularını bırakıyorlar. 
Dokundukları her yerde, rüzgarda bile buram buram izmarit kokusu oluyor. 
Ve ilginç bir şekilde kendileri bu kokudan rahatsız olmuyor. 


Böyle insanları çamaşır makinesine atıp, üzerlerine de çamaşır suyunu döküp yıkamak istiyorum.
Ama öyle ki, o bile yetmeyecekmiş gibi geliyor.

Peki ben nerden esti de bu yazıyı yazma gereği duydum?
Az önce, tam da yukarıda anlattığım gibi biri masama oturdu.
Kalemimi, klavyemi, mousemu kullandı ve kalkıp gitti.
Sizce ondan geriye bana ne kaldı?

Şimdi bu yazıyı, her şeyi dezenfekte ettikten sonra yazıyorum. Kalemime kadar her şeyi sildim.
Bu konuda ne kadar takıntılı olduğum da anlaşılmıştır sanırım.
Ne olur içmeyin şu sigarayı!!
İlle de içecekseniz de, içmeyenleri rahatsız etmeyin!!

2 yorum:

  1. hayatta en nefret ettiğim şey hemde 1,5 yıl saat başına 5 sigara tüketen bir adam tez hocalığımı yaptı. düşün bire bir oturuyorsun senin eşyalarına bilgisayarına kitabına dokunuyor. eve gelip banyoda kendimi cifliyordum :D geçmiş olsun sana da :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kötü bir durum gerçekten. Ben ne zaman kurtulurum Allah bilir. :/

      Sil