26 Mayıs 2015 Salı

Ve Ve Ve Veeee..

Blog aleminin parlayan yıldızı yeniden sahnelerde! :P


Hadi kabul edin, beni özlediniz di mi? :P

Şimdi öncelikle söylemek istediğim; hem blog hem de bendeki teknik arızadan dolayı uzun süredir blogda yoktum. Blogdaki teknik arıza benim bir tık'ım ile oluşan bir arızaydı. O bir tıkla bloga ait ne kadar görsel varsa hepsini sildim. Ne kadar yetenekliyim değil mi? :P Zaten geçmişteki yazılarıma ola ki tıklarsınız görsellerin yerinde yeller estiğini görürsünüz. Bir kaç tanesine yeniden yükleme yaptım ama en sonunda "eeehhh yeter be!" diyerek sıkıldım ve öylece bıraktım. Belki bir ara yeniden devam ederim. 

Neyse, lafı uzatmayacağım. 
Döndüğümü ve en kısa zamanda o sıkıcı yazılarımı sizlerle paylaşmaya başlayacağımı bilin istedim. 

Hadi bana eyvallah!






4 yorum:

  1. e hadi hayırlı olsun madem :) teknik aletlerdek arızalar gideriliyor da. diğer hasar bırakıyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Allah'ın izniyle o hasarı da gideririz. :)

      Sil
  2. Hoş geldin tekrar!! Yazamıyorum ben! senden el alıp yazmaya başlayayım o zaman. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum! :D
      Sen de güzel geldin Güven, videolar yıkılıyor. :D yazmasan da olur :P ama yazsan daha iyi olur. :D

      Sil