3 Temmuz 2014 Perşembe

Hayatı tesbih yapmışıııım sallıyormuşuum~

Saçmalama postlarımdan biriyle daha karşınızdayım.
*

Saat 00:30. 
Dün gece bu saatlerde uykunun 4 ya da 5. evresindeydim sanırım.
Bu gece ise tık yok!
Ben size demiştim kullandığım ilaçlar dengemi bozdu diye.
Ne yapayım diye düşünürken aklıma Leyla ile Mecnun geldi.
Açtım yuğtubu, arama motoruna Leyla ile Mecnun yazdım ve bakın ne çıktı:

http://www.youtube.com/watch?v=H9Kf20ZAJTw

Şimdi bu videoyu izleyince aklıma kpss geldi.
Malumunuz cumartesi günü sınav var.
Memur olacağız ya hani. 
Geçenlerde uzun zaman önce bıraktığım dershaneden arkadaşım aradı.
Azıcık muhabbet ettik telefonda.
Halbuki dershane iş yerime iki adımlık yerde, bir cumartesi git gör di mi?
Cık, olmaz.
Neyse, o da benim gibi test kitaplarının bir kısmının henüz kapağını bile açmamış.
Tembellikte sınır tanımıyoruz. Millet harıl harıl ders çalışıyor biz laylaylom.
Tıpkı şu hemen üst tarafta paylaştığım videodaki gibi.
Hayatı tesbih yapmışım..
Hobaaa~
Arkadaşım bana diyor ki; "Kızım bırak şu kitap okuma işini azıcık test çöz test!"
Ben de diyorum ki; "Paragraf sorularını çözerken görcem ben seniii! Azıcık sen de kitap oku da matematiği yapamıyoruz bari sözelde zorlanmayalım."
Herkes test çözüp hocaların peşinde koştururken, bir köşeye kıvrılıp dershanede kitap okuyan ben,
sınava 2 gün kala mı test çözeceğim allasen?
Şimdi söyleyin bana, şu videodaki adamlardan ne farkım var benim? :P

*

Çok dertliyim aslında ben son zamanlarda. Bakmayın belli etmiyorum. :P
Evimle metro arasındaki mesafeyi normal şartlarda 10 dakikada yürüyerek gidip geliyordum bir zamanlar. Ama son zamanlarda yarım saatimi alıyor.
Sebebi bir önceki yazımda söylemiştim.
Zaten hastalığımın tazelediğini de, uzayan yollar, tıkanan nefes, normal merdiven yerine yürüyen merdiven ve asansör kullanmaya başlamamdan anlamıştım.
Şimdi benim kendime dikkat etmem, yorulmamam gerekiyor ya hani,
patronum inadına daha çok iş veriyor sanki.
Daha çok dışarı çıkıyor, iki kat arasında daha çok git gel yapıyor, mesaimi aşan çalışmalar yapıyorum.
Evren resmen aleyhime çalışıyor!
(Burda araya dua giriyorum, lütfen amin diyin: 
Allah'ım nooluur hemen bayram olsun, takatim kalmadı, dinlenmeye ihtiyacım var.)

*

Yaz okuma şenliği için kitap listesi yapmıştım. 
Görmeyenler için liste burda.
Her geçen gün listenin büyüdüğünü hissediyorum. :D
Ama maksat liste orda dursun, zamanında bitmesi şart değil. Yıl sonuna kadar okusam da olur.
Lütfen bana sevdiğiniz, mutlaka okumalısın dediğiniz kitaplarını söyleyin ki, ben de listeme ekleyeyim.
Bir gün kendime kitap sponsoru bulursam söz hepsini alıp okuyacağım. 

*

Yarın (yani bugün) perşembe ama bana cuma gibi geliyor.
Cuma günü işe gitmeyeceğim için olsa gerek.
Sınav öncesi iş stresinden uzak kalabilmek için patronumdan izin istedim.
Sağ olsun kırmadı izin verdi.
Muhtemelen o günü uyuyarak geçireceğim çünkü cumartesi sabahı uykusuz sınava gitmek istemiyorum.
En son Ales'e ve Yds'ye girdiğimde sınav kağıdına kafayı koyup uyuyan gençleri hatırlayınca..
Adam bildiğin baya baya uyudu, görevli bile uyandıramadı siz düşünün. :D
Öyle bir pozisyonda kalmamak için uyuyabildiğim kadar uyumayı planlıyorum cuma günü.
Kimse bana orucu uykuya mı tutturacaksın demesin,
mevzu mühim gençler.
Hem bir defadan bir şey olmaz.

*

Saat 01.00
Annem gelip gidip "Yatsana artık, sabah kalkamayacaksın!" diyip duruyor.
Kadın haklı.
Tam olarak 2 telefondan 6 tane alarm kuruyorum.
Ama bana mısın demiyor. :D
Ben gidiyorum.
Zaten 1 saat sonra sahura kalkacağım, bari gözlerim dinlensin.:P

Buraya kadar sıkılmadan okuyabildiniz mi?
Gerçekten mi?
O zaman sabrınızdan ötürü sizi kutluyorum.
Haydiiinn iyi geceler. 
Yoksa iyi sabahlar mı demeliydim?
Ya da hayırlı sahurlar?

4 yorum:

  1. Nihahahaha :)
    Dün gece saçmalama gecemizmiş ya meğer :))
    Bir kerem sınavda sen yaparsın ben sana inanıyorum , dua ediyorum tamam mı ?
    Şu hastalık işine de çok üzülüyorum , tez vakitte yine bilinmeze doğru yol alır ve bir daha dönmez inşallah kuzum:(
    Kitap okuma şenliği listemi yanlışlıkla Memo gördü , bak yanlışlıkla dedim ama. Yoksa en manyak mıyım uyuyan adamı uyandırayım - kitap siparişlerimi nasıl verdiğimi anlatmıştım - Ufak çaplı şok olsa da o da başına gelecekleri biliyor. Dünyanın düzeni bu işte :P
    Şu ödünç kitap işini ben vermek istiyorum sana , ne dersin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönülden edilen dualar karşılık bulurmuş ki. :*
      Hahaha kitap konusunda Allah eşinin yardımcısı olsun o vakit. :D
      Ödünç kitap işine pek bir sevinirim valla. :*

      Sil
  2. SPK'nın ilk oturumunda zaten 2 derse hakim olduğumdan çabucak biten sınavım sonrasında geceleri geç yatmamın cezasını çekip yarım saat kadar uyumuşluğum var, o yüzden sınavdan önce dinlenmek en iyisi ama uykuyu da abartmamak lazım sonra gece uyunmuyor :) Başarılar şimdiden :)

    YanıtlaSil
  3. Sizin gibi arkadaşlara saygımız sonsuz:)
    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil