24 Haziran 2014 Salı

Emrah Serbes - Behzat Ç, Her Temas İz Bırakır

"Burası bizim değil, bizi öldürmek isteyenlerin ülkesi."


Emrah Serbes'in kitaplarını sevdiğimden daha önce bahsetmiştim.
Behzat Ç, Her Temas İz Bırakır kitabı benim için zirve oldu.
Behzat Ç. dizi ve filmini izleyenler mevzuyu bilir zaten.
Bir Ankara Polisiyesi. :D
Erdal Beşikçioğlu hayranı olmam dizi ve filmini izleme sebebimdi.
Diziyle birlikte Emrah Serbes ile de tanışmış oldum. 
Dizinin ilk bölümünü izler gibi okudum kitabı da. 
Metroda kitabı okuduğum zamanlardan birinde (bir kaç hafta önce) kendimi o kadar kaptırmışım ki, bir ara sesli güldüğümü farkettim. Başımı kaldırmamla etrafımda bir kaç çift gözün de üzerimde olduğunu görmem bir olmuştu. Bu tarz kitapların en büyük tehlikesi de bu oluyor işte.
Toplu taşıma araçlarında okurken dikkat etmeniz gerekiyor. Kendinizi kaptırdığınızda ya durağı kaçırıyorsunuz ya da tuhaf bakışların odak noktası oluyorsunuz.
Polisiye sevenlerin hoşuna gideceğini düşündüğüm keyifli bir kitaptı.
Tavsiye ederim.

4 yorum:

  1. Emrah Serbes ile tanışma zamanım geldi de geçiyor sanırım :)
    Bu arada bi değişiklik olmuş buralarda ben görmeyeli, üniversitenin kapılarına kilit mi vuruldu ne oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Biraz öyle oldu sanırım. Fırsat bulursam açıcam kapıları da vaktim yok maalesef.

      Sil
  2. emrah serbes her zaman dediğim gibi 'ankara'nın gururu' :) ben de sıkı bor behzat ç. takipçisi olmakla beraber emrah serbes okumaya geç başladım :) bu arada son kitabi delidumanı kesinlikle òneririm sadece birkaç sayfasını okudum ve bu bile yetti beğenmeme birkac güne tamamını okuyacağım size de tavsiye ederim kapın bir tane:)
    bu arda sizi bloguma da beklerim hazır Emrah serbes hayranı birini bulmuşken kaçırmak olmaz :)
    saygılar ve sevgilerle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deliduman'ı çıktığı gün almıştım ama kitap kardeşliği grubunda temmuzda okuyacağımız için bekletiyorum. :) hiç kaçarı yok :) teşekkürler

      Sil