20 Mayıs 2014 Salı

yedi güzel adam..

gelip acı sözlerin için
bir çekmece koydun yaralarımıza.. -sf.15


yar kurbanın olam
dola yaşmağını bileğime
ki düşmana güzel vuram.. -sf.17

öğleye durarak bağlıyorum bu tepeleri
o tepelere.. -sf.21

..ülkem bugün
yariyle buluşmuş gizlilerde.. -sf.25

bir gün sapsarı kesildim
öyle bir tabiat vardı ki gövdemde
insanları görmezdim bile yanımdan
bir hava bulutu gibi geçerlerdi
içimden
gidip dağlara
kafa tutmak gelirdi.. -sf.26

yorgun geldim savaşmadım ama
bir ceset gibi ayaklarının dibindeyim.. -sf.44

kezzap içsem
daha kuvvetle can çekişirdim.. -sf.44

aşk aceleyle oraya buraya göz gezdirir
sevgi sabırla ahır kapılarından süzülmektedir.. -sf.48

başıboş bir kamaya saplanmışım gibi
çizilmiş bir yaşama atanmışım gibi
kaskatı bir esirliğe çöktürülmüşüm gibi
yüreğim böğürmek üzere gibi
ayaklarım baltayla kesilmiş gibi.. -sf.58

artık aşk insan kalbine sığmıyor.. -sf.76

sal merhamet bulutlarını
kurut içimizdeki öfke mayalanmalarını.. -sf.80

yonttum yonttum taş bitti sen çıkmadın
sen burgu oldun içimin dağlarına tünele girdin.. -sf.93

öpüşümüz gizli olmalı
öpebilirsek uzanıp kaderlerimizden öpmeli
sıcak gözyaşı ve şikayetle
ağzı konuşmaz kılan
ağzımızda
dilimizi şişiren ayrılık bademi.. sf.94

Senin elin söyler
avucunun toprağa değip donan çizgileri
anlatır
aşkın
şişen bir yara gibi gelişip
içimizden iki yolcu gibi gideceğini.. -sf.95

ve savaşla gidiyorsun
ama ancak sen
vurulduktan sonra ve kurşun
benden ayrıldı
ve gittin
ve dağ çöktü.. -sf.95

içim büyük sabırla haşlandı
içim eyİçim bu yolculuk nereye
yine bir şehrin ölümünü başlatır gibisin.. -sf.102

mısır taneli çocuk avuçları
fotoğrafını çek günahların
tövbeleri yıldırımla yayınla yine de.. -sf.112

senin ölmüş elin yapışır
benim tetiğimin üzerine.. -sf.116

benden beni çıkar bakalım kalacak mıyım
üstüme beni koy bir de
gözle dayanabilecek miyim
yoksa hemen bir kez daha bütünle bende beni..-sf.120

can kamaram
yalnız göğsüm değil
hayat var kaçıp bıraktığım zamanlarda da
ölmek koşup varmak mıdır oralara.. -sf.127


2 yorum: