11 Mayıs 2014 Pazar

Sadece Sen

Geçenlerde yine dersi ektiğim günlerden birinde sinemaya gideyim dedim. Bu aralar güzel film kıtlığı var. Adam gibi bir film giremedi şu vizyona.
Bu filmle ilgili sinemaseverler ikiye ayrılmış durumda.
Bir kısım film çok güzeldi, çok ağladık grubunda, diğer kısım ise Benim Dünyam, Evim Sensin filmlerinde olduğu gibi ondan çakma bundan çakma, yok efendim taklitmiş, Only You filmi daha iyiymiş vs diyen grupta.
Peki ben hangisiyim?

Ben Only You filmini izlemedim. Şimdi bu yazıyı yazmadan bir bakayım kim oynuyormuş diye dedim kiiii.. Eyvahlar olsun! So Ji Sub oynuyormuş! Tam tahmin ettiğim gibi. :)
İbrahim Çelikkol'un filmdeki rolüyle Ali'nin o hareketlerini tavırlarını izlerken hafiften So Ji Sub'ın I'm Sorry, I Love You dizisindeki hallerini görmedim değil hani. Sırf bu sebeple çakma diyen gruba dahil olabilirim. :P
Şaka şaka.
Peki çok güzeldi, çok ağladık grubunda mıydım? Maalesef filmde gram ağlamadım.
Sebep: Belçim Bilgin Erdoğan'ın oyunculuğu bana aşırı yapmacık geliyor çünkü.
(Ama bir Beren Saat'e bakın, o beni her türlü etkiliyor. Oysa yüzünü görmekten bıkmıştım bir ara.)
Anlayacağınız o duyguyu bir türlü geçiremedi bana. Mesela Aşk Tesadüfleri Sever filminde de aynı şey olmuştu. O filmi bana Belçim dışındaki bütün oyuncular izlettirdi, bir tek Belçim yapmacık gelmişti. Aşk Tesadüfleri Sever filminde salya sümük ağladığımı da bilirim hani. Ama bunun tek sebebi elbette kiii Mehmet Günsür'dü. İçimin bildiğini dışımdan saklayacak değilim. :P
Neyse, film hakkında bilgi verecek olursam:
Film, eski bir boksör olan Ali ile gözleri görmeyen Hazal'ın birbirlerine aşık olmasıyla gelişen olayları anlatıyor. Tanıştıktan bir süre sonra birbirlerine aşık olan bu iki genç, Hazal'ın gözlerinin nasıl kör olduğunu anlatmasıyla (ki beni etkileyen iki sahneden biri buydu) olaylar farklı bir boyuta geçer. Ali'nin vicdanıyla hesaplaşması, aşkı uğruna hayatını tehlikeye atması, Hazal'ın dünyadan bir haber yaşaması vs.
Eğer So Ji Sub'ın oyunculuğu ile izleseydim eminim hüngür ağlayabilirdim ama Türk versiyonu bana o duyguyu veremedi.
Yalnız filmde iki adet şarkı vardı ki.. İşte o iki şarkı filmi benim açımdan kurtaran tek şeydi.
Birincisi,  Majeste - Aşk Dediğin
İkincisi ise bir Ferda Anıl Yarkın şarkısı olan ama Şebnem Keskin yorumuyla başka bir boyut kazanan Sonuna Kadar şarkısı.
İkisi de tek kelimeyle harikaydı.
Not: Geçenlerde Güven'in bloğuna uğrayıp, film yorumunu okuduktan sonra meraktan filmi izleyince internetimin kotası ayın ortasında bitti. Şimdi kağnı hızıyla (kağnı bile daha hızlıdır bence) bir şeyler karalamaya çalıştığım blogumda internet yüzünden şarkı linklerini ekleyemiyorum. Size zahmet Google amcaya sorun şarkıları, o size yolu gösterecektir. Ah Güven ahh! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder