8 Nisan 2014 Salı

Kazananlar Kulübü

Hayatınızda dönüm noktaları oldu mu hiç?
Mesela bir film izleyip hayatınız değişti mi?
Ya da bir kitap okuyup?
Ölümden döndünüz mü mesela?
Bir gece başınızı yastığa koyduğunuzda yarın yeni bir gün olacak dediniz mi gözlerinizi yummadan önce?
Ve o gecenin sabahında, yeni bir hayata açtınız mı gözlerinizi?
Dostunuz acı söyledi mi size de?
Şeytan ayrıntıda gizlidir dedikleri ayrıntıya kalbinizin çıkmaz sokaklarında rastladınız mı?
Hayatta yapmam dediğiniz şeyin tam ortasında buldunuz mu kendinizi?

Ve şimdi, 
olan olmuş, 
olanlarla ölenleri ve kalan sağları da geride bırakıp
yeniden başladınız mı hayata?

Evet mi?
O zaman Kazananlar Kulübüne hoş geldiniz. 
:)

14 yorum:

  1. evet demek için yanıp tutuştuğum sorular...
    ben kaybedenler klübünün daimi üyesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet diyebileceğin zamanlar d kıs zamanda gelir inşallah :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Güne iyi başlamak lazımdı zaten. Arada böyle şeylere ihtiyaç duyuyor insan. :))

      Sil
  3. Güzel bir yazı olmuş, hoşbuldum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Sefalar getirdin. :)

      Sil
  4. Merhaba :)
    Sanırım şimdilik yapmayı isteyip de yapamadıklarım :)
    Tabi yapacağım günlerde gelecek :)
    Kalemine sağlık :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu arada mimledim seni tabi yapmak istersen :)

      Sil
    2. İnşallah yapabilenlerden olursun. :) ilk fırsatta mimi cevaplayacağım teşekkürler:)

      Sil
    3. Ay ne içten söylemişsin öyle :)
      Çok teşekkür ederim ki :)

      Sil
  5. Şeytan ayrıntıda gizlidir dedikleri ayrıntıya kalbinizin çıkmaz sokaklarında rastladınız mı?
    Hayatta yapmam dediğiniz şeyin tam ortasında buldunuz mu kendinizi?

    Ve şimdi,
    olan olmuş,
    olanlarla ölenleri ve kalan sağları da geride bırakıp
    yeniden başladınız mı hayata?

    Evet mi?
    Evet.
    Ama kazananlar Kulübümü bilemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önceden ben de emin değildim ama sonra fark ettim ki, tüm bu yaşadıklarımız bize önemli şeyler kattı. En azından acıdan geçenlerdeniz. Bu bile bir şey bizim için, bence. O yüzden ben artık kaybeden değil kazanan olduğumu düşünüyorum. Her şeye rağmen ayakta kalabildim. ;)

      Sil