6 Nisan 2014 Pazar

Emrah Serbes - Erken Kaybedenler

"Büyüdükçe arzularım küçüldü, şaşkınlıklarım küçüldü, beklentilerim küçüldü. 
Büyüdükçe öyle küçüldüm ki, içimde taşacak hiçbir şey kalmadı.
Büyümenin bir bedeli varsa işte bu, yarım metro uzadım, 20 kilo aldım ve dünyadan vazgeçtim."


Bu okuduğum Emrah Serbes'in ikinci kitabı.
İlki hiç şüphesiz çok güzeldi.
Ama bu kitap da başka bir güzeldi.
Hani tatlı tatlı gülümseten cinsten.. :)
Kitap 10-16 yaş aralığındaki erkek çocukların dilinden yazılmış, 
onların olaylara bakış açısını anlatan kısa bölümlerden oluşuyor.
 Bir bakıma onların hayatlarına girip, bizim gördüğümüz (ya da gördüğümüzü sandığımız) şeyleri,
onların nasıl gördüğü / algıladığını okuyorsunuz.
Hele bir "Lamba beni görünce yanmıyor" mevzusu vardı ki,
akıllara zarar. :D 
Ahh şu erkekler.. :P
Keyifli vakit geçirmek isteyenlere tavsiyemdir.


4 yorum:

  1. Dün D&R da gördüm ben de, tam alacaktım aklıma sen geldin. Dedim Elif bi yorum yapsın bakayım nasılmış :) Blogger olmak hastalık halini aldı bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız değilsin canım. :)
      Ne zaman kitapçıya gitsem, aa bunu şu blogda görmüştüm, bunu şunun instgramında. Alsam mı? Dediği kadar güzel midir acaba? Neyse alayım bari. :D

      Sil
  2. Ah biz erkekler. :D Hiç Emrah Serbes okumadım. Hemen almayacağım ama bir kenara not ettim. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Emrah Serbes iyidir, oku sen oku. ;)

      Sil