23 Mart 2014 Pazar

Yüreğim elimde..

-Hep sordum kendime,
"Kimim ben?"
Kim olursan ol,
bir kalbin varsa eğer,
içinde bir yerde sızlayıp duruyorsa vicdan,
işte sen aslında, 
yalnızca,
vicdanından geriye kalansın.-

https://www.youtube.com/watch?v=vgVwR0KotOk

Karşıma alıp beni dinlemelerini istediğim insanlar var.
Onlara söylemek istediğim, anlatmak istediğim onlarca şey var.
Hepsinin ihanetini, kalbimde açtıkları yaraları bir bir yüzlerine vurasım var.
Hayatımı çalan insanlara bunun hesabını sorasım var.
Terk edip gitmeyi ihanet sayanlara iki çift sözüm var.
Kabuslarımın sebebi olanlara küfredip sövesim var.
Şimdi avaz avaz bağırarak, hıçkıra hıçkıra ağlayasım var.
Ve gözyaşlarımın bedelini onlara ödetesim var.

Siz 
sevgili,
iyi yürekli,
masum, 
özü sözü bir,
dürüst, 
seven,
unutmayan,
güvenilir,
hiç hata yapmayan,
günahsız,
vicdanı rahat
bütün o güzel şeyleri taşıyan insancıklar;

bütün suç benim zaten.

Günah bende,
ihanet bende,
yalan bende,
vicdansız,
vefasız,
nankör,
aklınıza gelebilecek her b** bende zaten.

Allah beni neden yaratmış değil mi?

Allah beni sizin gibi insanlarla sınamak için yaratmış.
Bu sabır sınavından sağ salim çıktığımda,
gülme sırası bana gelecek.
Tek duam,
Rabbim o günü görmeyi bana nasip etsin.

~
Şimdi reklamlar!




2 yorum:

  1. yalnız değilsin ki, hepimizde var değer verip değer göremediğimiz.
    ama bunu bilmek rahatlatmıyor değil mi.
    yapabilirsen sıranın sana gelmesini bekleme derim ben unut.
    hatırladıkça acıtıyor çünkü.

    ha bir de şu bi önceki yazındaki filmi izlemeliyim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unutmak mümkün olduğunda unutacağım. Ama henüz değil. Ben o acıdan güç alıyorum çünkü.

      Filmi izledikten sonra yorumunu merakla bekliyor olacağım.

      Sil