17 Mart 2014 Pazartesi

The Broken Circle Breakdown / Kırık Çember


"İnsan öldürme teknolojileri sınır tanımıyor ama insan yaşatma teknolojileri yerinde sayıyor."


Sayfalara boş boş bakarken farkında olmadan bir linke tıkladım ve karşıma bu film çıktı.
Film harika bir müzikle başladığından kapatmadım ve izleme devam ettim. 
Country müzik seveninizvar mıdır bilmiyorum ama ben dinlerken acayip keyif alıyorum.
Bu film de tamamen o müziklerden oluşuyor. 
Ateist bir müzisyen ve dövmeci kadının ilk görüşte başlayan aşklarını konu alan bu film, çocuklarının doğumu ve onun kanser olmasıyla bir aile dramına dönüşüyor.
Romantik dramın içine o harika müzikler girince de tadından yenilmez bir film oluyor.
Tabi bu benim fikrim.
Gülümseyebilirsiniz, ağlayabilirsiniz, sinirlenebilirsiniz.
Bütün duyguları yaşayabileceğiniz güzel bir film.
Bir de kanımca bir yaş sınırı konulması gerekirse +16 hatta +18 de olabilir bence.
İzlemenizi tavsiye edebilirim.

Sizin için fragman:



Bir de şu şarkı benden size hediye olsun..

http://www.youtube.com/watch?v=kPzSFkLchxM


2 yorum:

  1. Ne iyi geldi sabah sabah , bayılırım ben country müziğe ...
    Ohh mest oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohh ne guzel.
      Aramizdan birinin gunu iyi baslasin bari. :*

      Sil