1 Mart 2014 Cumartesi

Sarah Jio - Mart Menekşeleri


2013'ün son çeyreğinde Kitap Kardeşliği ile Kitap Serüveni'ne katıldım. Grubun son üyesi de bendim. 
Sevgili Serap Hanım bizim grubun serüveni için Sarah Jio'dan Mart Menekşeleri'ni seçmişti.
Popüler kitaplarla aram pek iyi değildir aslında, bu kitap da o popüleriteden nasibini alanlardandı.
Çevremde o kadar çok okuyup tavsiye eden oldu ki..
Eğer bu serüvende elime ulaşmasaydı uzun süre de okumazdım.
Ama nasip kısmet bu işler de tabi. :)
Değerli blog/kitap (hatta artık neredeyse aile) dostumuz Beyaz Kitaplık kitabı bana bir dolu hediyelerle birlikte ulaştırdı. 


Emanet kitaptır diyerek Martin Eden'in arasına sıkıştırdım kitabı. Zaten 2 günde de bitti.
Sarah Jio'nun hakkında söylenenleri kanıtlar nitelikte, kalemi çok akıcıydı.
Olacakları o kadar merak ettim ki, uyumadan bitirdim kitabı. :)

Kendisini aldatan eşinden yeni ayrılan Emily, nefes almak adına teyzesi Bee'nin yaşadığı şehirden uzak Bainbridge adasına gider. Aynı zamanda yazar olan Emily, burda yeni kitabı için bir şeyler bulacağını da düşünür. Sonra bir gün, yattığı odada bir günlük bulur ve merakına yenik düşüp günlüğü okumaya başlar. Bu günlük onu, ailesinin geçmişine götüren bir anahtardır. 
Ve Emily o günlükle birlikte aile sırlarını çözmeye çalışırken, hayatındaki bir eksiği de tamamlayacaktır.

Kitap Serüveni'ne katılmak büyük bir zevkti.
Kitabı okumamıza vesile olan Kitap Kardeşliği ve Serap Hanım'a teşekkürler. 
Serüvenin benden önceki adresi Beyaz Kitaplık'ın yorumu için : tık! :)


2 yorum:

  1. Bizim Kitap Serüveni çok tatsız geçmişti , senin adına çok sevindim canım .
    Ben de hep ön yargılıyım popüler kitaplara hatta bu kitabı anneme almıştım o da beğendi ama ben okumayı düşünmüyordum. Ama konusu ilgimi çekti bak!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitaplasalim mi?'da da talihsizliklik yasamistin. Bu grup muhabbetlerinde nedir senin bu cektigin? :/
      Bos bir vaktinde okuyup keyifli vakit gecirebilecegin bi kitap. Cok bir sey kacirdigin soylenemez. ;)

      Sil