15 Şubat 2014 Cumartesi

The Book Thief / Kitap Hırsızı


Aslında ben bu kitabın yorumunu Beyaz Kitaplık 'ta, film yorumunu ise Keşke Gerçek Olsa'da okumuştum. Zaten filmi izlemem de Sevgili Damlamın yorumunu okuduktan hemen bir gün sonra gerçekleşen bir olay. "Damla beğenmişse ben de beğenirim." dedim ki çok beğendim. 

Almanya'da Hitler döneminde geçen film, Liesel'in mezarcının cebinden düşürdüğü kitabı çalmasıyla başlıyor. Ve hikaye kitaplar üzerine devam ediyor. Sevgili arkadaşım Damla, baba rolündeki Goeffrey Rush'ı çok sevdiğinden bahsetmiş, ben de onu çok sevdim (oyunculuk müthiş) ama Yahudi Max ve Liesel'e kütüphanesinin kapılarını açan başkanın karısını çok sevdim. 

http://www.youtube.com/watch?v=jlhnI67QFFU

Henüz vizyona girmemiş film hakkında fazla yorum yapılmaz. O nedenle ayrıntıya inmiyorum. 
Ama sanırım vizyona girince sinemada da izleyeceğim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder