24 Şubat 2014 Pazartesi

Su ve Ateş

"Ateş suya düştü ama ne su buhar oldu ne de ateş söndü.
Alevleri tüm şehri sardı.
Hissettikleri hep acıydı.
Hem de ne acı.."


Çok ağladım.
Salya sümük hem de.
Gözlerim balon gibi şişti.
Bir gün boyunca o şişmiş gözlerle gezdim.
Hepsi o kadar.

https://youtu.be/9DfeGpTtlGw

"Bakma öyle, ben kimsenin gözüne öyle uzun uzun bakamam.."
~
- Gözlerin uçurum gibi, düşmekten korkuyorum ama beni içine doğru çekiyor. Sende hiçbir şey az değilmiş gibi. Ya cennet ya cehennemi verirsin sanki. Kimsin sen Kemal?
+Ben bir toz zerresiyim. Rüzgarların savurup, bulutlara taşıdığı, yağmurlara karışıp, bilmediği diyarlara yağan, kaderine mahkum, ben bir toz zerresiyim, her şeye razı..

+ Senden sonra aldığım nefes nefes değildi. Seninle birlikte bütün ruhumu kaybettim. Ben senden başka bir kadını sevmedim Yağmur..
~
+ Unutmamışsın
- Unutmam mümkün mü? Bana her gün senin gözlerinle bakan bir oğlumuz var..

2 yorum:

  1. filmi dün gece uykumu getirsin diye izledim :) senden farkım yoktu gecenin 4 ünde :) şişti o gözlerim şişti tüm gece düşündüm ) bir de amerikaya gitmek istedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tahmin etmeyeceğin etki bırakıyor di mi? İzleyen herkeste Amerika hayali kurduruyor sanırım. Gözlerin ne durumda? :))

      Sil