15 Şubat 2014 Cumartesi

Leap Year / Aşka Yolculuk

"Evinde yangın çıksa ve sadece 60 saniyen olsa neyi kurtarırsın?"

Çok basit bir soru değil mi? 
Kabul edelim, hepimizin ilk aklına gelen cüzdan ve telefon oluyor değil mi? 
Ordan "Yooo" diyen sesini duyar gibiyim. Ama kendimizi kandırmamıza gerek yok bence. Şurda biz bizeyiz ne de olsa. 
Film özetle o 60 saniyeydi bana göre. 

-Sevgili- Wall-e'nin tavsiyesi üzerine izlediğim bir film. (Wall-e'nin tavsiye ettiği filmler arasında henüz beğenmediğim bir film çıkmadı. O sebeple onun tavsiyeleri önemlidir.) Hiç güleceğim yokken beni güldüren bir filmdi. (Ne zaman ne izlemem gerektiğini bilir.) 


Kendisine bir türlü evlilik teklif etmeyen Jeremy'e 4 senede bir gelen 29 Şubat'ta evlilik teklifinde bulunmak üzere Dublin'e doğru yola çıkan Anna, bu yolculuk esnasında taşralı Declan ile tanışır. 
Ve komik olaylar romantik anlarla birbiri ardına sıralanır. 

Filmi izlerken, Anna'nın sakarlıklarına gülmekten gözümden yaş geldi. Özellikle 2 sahnede..
İlki, Anna'nın Declan'ın otelindeki ilk günüydü.
(izleyin ne demek istediğimi anlayacaksınız)
İkincisi, ineklerin olduğu sahne.. 
(özellikle bu sahnenin etkisi uzun süre geçmedi, sahne geçmiş olmasına rağmen ben hala gülüyordum)
Oteldeki amcalara dedelere bittim.
Ne şeker adamlardı onlar öyle!
Batıl inançlarını yidiklerim. :P


https://www.youtube.com/watch?v=HrlQBsd8LsE

Matthew Goode çok çekici (:P) bir oyuncu onu söylemeden geçemeyeceğim.
Amy Adams'e bu rol çok yakışmış. Sakar rolü cuk oturmuş. 
(Sakarlıkta en az benim kadar iyiydi. :P)
Kendilerini beğenerek izliyoruz. :P


Velhasılı kelam, son zamanlarda izlediğim en iyi romantik komediydi. 
Her şey tam tadındaydı, cıvıtmamışlardı.
Ne vıcık vıcık bir aşk, ne de dengesiz bir komediydi.
Tadı tuzu yerindeydi.
İzlemeyen kaldıysa, izlesin bence.


3 yorum:

  1. En sevdigim romantik komedidir ;)) ben de hep tavsiye ederim bu filmi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevdim ve herkese tavsiye ediyorum. :))

      Sil
  2. Tavsiyenle izledim. Güzelmiş cidden... :)))

    YanıtlaSil