25 Şubat 2014 Salı

Keşke..

Hep sen mi ağladın hep sen mi yandın
Ben de gülemedim yalan dünyada
Sen beni görünce mutlu mu sandın
Ömrümü boş yere çalan dünyada

https://www.youtube.com/watch?v=2eZTsEqZ-jU

İnsanlığın öldüğü çağlara denk geldiği için hayatım, öyle şanssız hissediyorum ki kendimi..
"Keşke.." diyorum. 
Sonra ordan biri çıkıyor ve diyor ki; "Keşke, şeytanın vesvesesidir. Haline şükret." 

Her gece uykumdan çalıp kitap okuyorum.
Azıcık uykuya dalıyor hemen sonra aniden uyanıyorum.
Sonra aklıma bir şey geliyor, sızlanıp ağlıyorum. 
Her sabah alarmı en az 3 kez 5 dakika ileri alıyor,
zoraki uyanıp yola koyuluyorum.
Mutlu olmadığım bir işim, memnun olmadığım bir maaşım var.
"Keşke.." diyorum.
Ve sonra ordan biri çıkıyor, diyor ki; "Keşke, şeytan vesvesesidir. Haline şükret."

Mutsuz bir gün geçirip eve geliyorum..
Geldiğimde haber programlarının sonuna yetişiyorum.
Haberlerde kaza, savaş, birbirlerine hakaret eden siyasetçiler.
Sonra spiker araya giriyor ve "Kısa bir aradan sonra görüşmek üzere." diyor.
Ve o karanlık görüntüler birden renkleniyor.
Gülen yüzler, kalabalık sofralar, ışıldayan dünyalar..
Sanki dersin az önce haberlerde verilenler başka bir dünyaydı.
Sonra annem "Hadi sofraya!" diyor.
Sıcak bir çorbamız ve iki çeşit yemeğimiz var masada..
"Keşke.." diyorum.
Ve babam diyor ki; "Çok şükür bugün de karnımızı doyurduk. Allah olmayanlara da versin."

Biri yine fısıldıyor oralardan; "Keşke, şeytan vesvesesidir. Baban gibi şükret haline."
Ben de eğilip ona fısıldıyorum; "Dilimin söylediğini duyarsın da gönlümün söylediğinden bi' habersin."

Şimdi reklamlar..




4 yorum:

  1. Keşke...
    Keşke mutlu olmak bu kadar zor olmasa
    Keşke kalp acıyı böylesi sevmese
    Keşke kalabalıklarda yalnızlıklar bu kadar acıtmasa
    Keşke hep en önce sevdiklerimiz yok olmasa...

    Ve keşke ben bunları telefondan yazabilip şu bilgisayarı açmak zorunda kalmasaydım
    Of ,dağıttın beni burda!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke..

      Ben parçalarımı toplayacak birilerini ararken sen de bana katıldın. Ne güzel.
      Ordan birileri süpürgeyle küreği kapsın gelsin. Toplasın bizi bir zahmet.

      Sil
  2. inşallah seveceğin bir işin memnun olacağın bir maaşın olur tez zamanda.
    umarım değil inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah. Allah razı olsun..

      Sil