15 Aralık 2013 Pazar

Adam Fawer - Empati


Hemen baştan söyleyeyim: BU KİTABI SAKIN OKUMAYIN!

Benin böyle cümleler kurduğum pek görülmemiştir. Bu kitaba kadar. Bunun kadar sıkıcı, içi fos bir kitap görmedim. Tamam, bir kurgu kitabısın ama bu kadar fos da olunmaz ki! 
Kitap 630 sayfa! Ve gereğinden fazla uzatılmış bir kitap olduğu kesin. 2013 yılının başlarında kitabı okumaya başladım. Sıkıldım. Bıraktım. O ara göz rahatsızlığım sebebiyle kitap okuyamamıştım zaten. İyi denk gelmişti. Aradan tam 200 gün geçtikten sonra (vikitap sağ olsun gün sayısını veriyor) kitabı geçen hafta tekrar elime aldım ve bu kez azmettim bir haftada bitirdim. Kitapları yarım bırakmak beni huzursuz ediyor. :(
Empatlardan bahseden bu kitap, bana göre gereksiz uzunluktaydı. Çok basit gelen yerleri vardı. 
Empatların keşfi heyecanlıydı. Bir de son 90 sayfa ne olacak ne bitecek heyecanı oldu tabi. Valentinus karakterinin kim olduğunu tahmin ettim. 2 tahminimden birinin çıkmasıyla 'Biliyordum!' dedim ve kitap bitti. 

630 sayfalık bu fos kitabı hediye olmasaydı okumazdım. Zaman kaybıydı. 
Size de okumayın dedim ama yine de siz bilirsiniz.

1 yorum:

  1. Kesinlikle cok begendigim bir kitap ve herkese tavsiye ederim.

    YanıtlaSil