30 Kasım 2013 Cumartesi

Behzat Ç. Ankara Yanıyor

Bir Ankara Polisiyesi


Haftalar sonra izlediğim film hakkında yorum yazabileceğim. Film vizyona girdiği ilk haftaydı sanırım, evet o hafta izlemiştim. Aslında Hükumet Kadın 2'ye bilet almıştım ama pek kıymetli arkadaşım bu filmi görmeyi o kadar çok istiyordu ki, biletleri değiştirdik. İyi yapmışız. 
Filmin konusu malumunuz Gezi. 
Ve verilen mesaj "Onlar savaşmıyor, direniyor!

İzlerken çok güldüm! 
Ekip komik arkadaşlar, yanlış anlamayın. 
Ve evet, ben bir Erdal Beşikçioğlu hayranıyım! 

Edit: Şimdi düşündüm de yorum çok kısa olmuş. Neyse, ben anlatmayayım siz izleyin bence. :)

1 yorum:

  1. merhaba yılbasında kartpostal nostaljisi yaşamak ister misiniz? Bekleriz...
    http://mugeninlistesi.blogspot.com/2013/11/kartpostal-etkinligi.html

    YanıtlaSil