18 Ekim 2013 Cuma

This Is The End! / Buraya Kadar!

Bütün bayramı evde yatarak geçirdikten sonra bugün kendimi dışarı attım. Daha fazla bunalıma girmemek adına keyifli bir şeyler yapayım, hazır vizyona yeni filmler girmişken birini izleyeyim dedim. Beni Sev ile Buraya Kadar arasında gidip geldikten sonra, Buraya Kadar'da karar kıldım. Kılmaz olaydım! Bu kadar absürt, deli saçması, gereksiz, iğrenç bir film olamaz! Ama aptallık bende. Büşra vakti zamanında uyarmış zaten, ama ben farketmemişim. 


Filmle ilgili bilgi sinefesto da var. 

Ben bu yazıyı tamamen sizi uyarmak adına yazıyorum. Bir kere böyle bir film yapıyorsunuz madem oraya bir +18 etiketi yapıştırın. Salonda 10-15 yaş aralığında çocuklar vardı. Ve kesinlikle film onlara hitap etmiyordu. (Kime hitap ediyordu ki!)
Komedi türünde vizyona sürülmüş bu gereksiz film neden güldürmedi? Neden mide bulandırmaktan başka bir şey yapmadı? Sorarım size film yapımcıları!
Yanımda oturan kızın sevgilisinin çıkarken "Berbattı!" dediğini duydum. 
Bir erkek olarak mevzudan o bile rahatsız olmuştu.
Yanlış anlamayın öyle açık seçik müstehcen sahneler yok. Büşra'nın da dediği gibi müstehcen diyaloglarla dolu bir filmdi.

Şafak Sezer'in Kutsal Damacana filmi ne kadar gereksizse bu film de o kadar gereksiz bir yapımdı. Bir şeyleri tiye almışlar, göndermeler yapmışlar vs. Bunun için neden kendilerini yormuşlar bilemedim. Ben zaten pek anlamam bu yapımcıları. İzlerim, güzelse güzeldir, değilse değil. Bir de imdb puanına güvenerek girdim filme! 7,1! O puanı bu filme nasıl verebilirler aklım almıyor!

Neyse daha fazla parmaklarımı ve kafamı yormayacağım bu filme.
Hastayım zaten.
Ben yaptım bir hata siz yapmayın, izlemeyin yeter!
Kalın sağlıcakla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder